Międzynarodowy Dzień Podkastów to spotkanie skierowane do środowiska osób tworzących audycje internetowe i wspierających polski podkasting. MDP w Polsce jest częścią corocznego święta International Podcast Day (internationalpodcastday.com).
Podczas poprzednich polskich edycji MDP m.in. uczestnicy wzięli udział w 18-godzinnej internetowej transmisji podkasterów i podkasterek z całego świata i rozmawiali o różnych aspektach tworzenia i publikowania podkastów. Gościem specjalnym MDP 2017 był Tomasz Jeleński, dziennikarz “Trójki”, wielokrotnie nagradzany specjalista od reportaży radiowych.
Zobacz również
W tym roku organizatorzy podtrzymują tradycję rozwoju i integracji środowiska podkastowego w Polsce. Podczas tegorocznej edycji MDP można wziąć udział w wykładach, które wygłoszą: Konrad Kozłowski z Antyweb, Anna Wacławik-Orpik, Iryna Svitelska z PwC, Roch Kudła z TOK FM, Igor Bielobradek z Deloitte, Marcin Beme z Audioteki, Marek Jankowski (Mała Wielka Firma), Michał Szolc ze Storytel, Michał Leksiński z Patronite oraz Mikołaj Winkiel z Brand24.
W ramach wydarzenia odbędą się także warsztaty „Prawne Aspekty Podkastingu” prowadzone przez Piotra Kantorowskiego oraz „Jak mówić ładnie i poprawnie”, podczas których Małgorzata Wojciechowska przeprowadzi z obecnymi rozgrzewkę aparatu mowy i opowie o najczęściej powtarzanych błędach językowych w mediach.
Spotkanie odbędzie się 29 września 2018 r. w godz. 10:00 – 16:00 (warsztaty 10:00 – 11:00 oraz 15:15 – 16:00) w Warszawie, ul. Czerska 8/10. Udział jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja na stronie miedzynarodowydzienpodkastow.pl/rejestracja.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Grupę inicjatywną Międzynarodowego Dnia Podkastów 2018 tworzą Jarosław Śliżewski, Paweł Badura, Agata Chmielewska, Borys Kozielski, Łukasz Jachowicz, Kaja Mikoszewska oraz Anna Magdalena Pabich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patronami medialnymi są „Marketer+”, „NowyMarketing”, „Dziennik Internautów (DI)”, „Online Marketing” i „Nowa Sprzedaż”. Partnerami organizacyjnymi tegorocznego Międzynarodowego Dnia Podkastów są Radio TOK FM (gospodarz spotkania), Agencja Reklamowa Komart i Fundacja “Otwórz Się”.
Program konferencji dostępny jest na stronie miedzynarodowydzienpodkastow.pl/program/.