Biurowa przestrzeń w Browarach Warszawskich to połączenie centralnej lokalizacji i przestrzeni sprzyjającej tworzeniu społeczności. Biura przy Bramie jak magnez przyciągnęły najemców jeszcze długo przed ukończeniem realizacji. Tutaj swoje siedziby mają, m.in. L’Oreal, WeWork, EPAM Systems Polska. Dzięki różnorodnej przestrzeni, która powstała, biura stały się otwarte również dla freelancerów i startupów.
Szukać odpowiednich ludzi w odpowiednim miejscu ze wsparciem HR Business Partner
Rynek biurowy zmienia się wraz z trendami rynku pracy. A ten to niezmiennie ludzie i ich potrzeby. Dlatego wiele firm, podejmując decyzję o wyborze nowego biura, bierze mocno pod uwagę opinie specjalistów ds. HR. Potrzeby pracowników, zbierane na podstawie ankiet czy codziennej obserwacji dają najlepszy obraz, jak dostosować przestrzeń, by wspierała realizację celów biznesowych. Jak pokazują badania, to także jeden z argumentów, by zatrzymać pracowników. Przeciętny obywatel naszego kraju spędza ok. 1923 godzin rocznie w pracy. To często więcej niż czas spędzony we własnym domu. Dlatego nie dziwi fakt, że to miejsce jest dla nich ważne. Według badań TNS Polska 9/10 pracowników nie jest zadowolonych z przestrzeni, w której pracuje, dlatego wielu z nich postanawia ją zmienić.
Zobacz również
– Nowa praca, to nowe miejsce i najczęściej wielkie oczekiwania jakie ono będzie – dla ludzi to ma znaczenie. Centralna lokalizacja, szybki dojazd, wszystko w zasięgu ręki. Dla mnie, jako HRowca, najważniejsze jest, by to nowe miejsce dawało przestrzeń do rozwoju. Twórcze, inspirujące, podpowiadające „to jest twój czas“. Warszawska Wola zdecydowanie wychodzi na przeciw tym oczekiwaniom. Dzięki pracy w przestrzeni Biur przy Bramie czuję, że jestem zarówno bliżej ludzi, jak i biznesu. Obserwuję rytm życia zlokalizowanych tutaj firm i ich pracowników, reprezentujących różne branże, stanowiska i modele pracy. Trochę, jak w projekcie badawczym – patrzę, sprawdzam, analizuję działania i dzięki temu tworzę nowe rozwiązania – mówi Arleta Bińkowska, HR business partner w People Experience
Z dobrym smakiem od Take a Fruit
Rynek benefitów dla pracowników to już coś więcej niż pakiet medyczny czy nieograniczony dostęp do siłowni i klubów fitness. Firmy coraz chętniej budują przemyślaną, spójną strategię w tym zakresie. Jednym z najbardziej wyraźnych trendów jest skupienie zakresu benefitów na temacie szeroko pojętego well being. Firma Take a Fruit, której dział sprzedaży od kilku miesięcy mieści się w Biurach przy Bramie, idealnie wpisuje się ze swoją ofertą w potrzeby pracodawców.
– Owoce Take a Fruit, to najbardziej efektywny benefit. Pracownicy z przyjemnością sięgają po różnorodne, pyszne i zdrowe produkty dostarczone im w wygodnej formie wprost do firmowych kuchni. Staramy się nie tylko wpasowywać w istniejące trendy, ale również kreować nowe pomysły jak chociażby wyjątkowe eventy edukacyjne, z którymi jako pierwsi wyszliśmy na rynek. Naszej kreatywności sprzyja wyjątkowe otoczenie w którym pracujemy. Biura przy Bramie, to centralna lokalizacja, gdzie mamy oko na tętniące życiem miasto. To napędza i inspiruje – mówi Ewelina Bednarczyk, dyrektor sprzedaży Take a Fruit
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Inwestować w pomysły z funduszem venture capital AgriTech Hub i KnowledgeHub
W Browarach Warszawskich przestrzeń do rozwoju znalazły też prężnie rozwijające się fundusze venture capital – AgriTech Hub i KnowledgeHub, inwestujące w innowacyjne rozwiązania w obszarze nowych technologii dla sektora rolno-spożywczego i digital marketingu. Współpracują z najlepszymi ośrodkami naukowo-badawczymi, instytucjami i partnerami szukając efektywnych inwestycji. Wybrali miejsce, które odzwierciedla wartości, jakimi kierują się w codziennej pracy. W Browary Warszawskie innowacyjność wpisana była już za dawnych lat. To miejsce zawsze wyprzedzało swoją epokę. Ta tradycja kontynuowana jest tu do dziś, a duch innowacyjności towarzyszy współcześnie działającym tutaj firmom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Inwestujemy w innowacyjne projekty o wysokim potencjale rozwoju. Poznajemy wiele ciekawych, często jeszcze nie znanych na rynku pomysłów. Praca z nowymi koncepcjami pozytywnie nas nakręca, a w efekcie procentuje kolejnymi nowoczesnymi rozwiązaniami, które zmieniają rzeczywistość. Wiedza, nowe technologie, ludzie i miejsce, w którym możemy rozwijać nasze pomysły – to wszystko tworzy wyjątkowy biznesowy ekosystem. Potrzebowaliśmy miejsca, które będzie równie energetyczne, odważne i da nam szerszą perspektywę na współczesny biznes. W Browarach Warszawskich je znaleźliśmy. Otoczeni dobrą atmosferą sprzyjającą kreowaniu i realizowaniu kolejnych projektów, patrzymy odważnie w przyszłość. To był dobry wybór – mówi Marcin Woźniak, prezes zarządu funduszu venture capital AgriTech Hub i managing partner w KnowledgeHub,
Rozwijać wartościowe pomysły z [m]spark
Czego potrzeba, by połączyć te wszystkie procesy wspierające rozwój firm w jeden spójny system? Idealnej przestrzeni, by móc dzielić się z innymi ludźmi doświadczeniem, łączyć tematy, szukać wspólnych mianowników, poznawać ludzi i kojarzyć ich z biznesem. Pracownicy potrzebują pola do dyskusji i kreatywnych spotkań. Browary Warszawskie to nie tylko miejsce, to społeczność. Tak kiedyś, jak i teraz, to miejsce, które skupia ludzi przyszłości, wizjonerów i przedsiębiorców.
– Rozwój to podstawa dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Często sam innowacyjny pomysł to za mało. Trzeba dobrego podłoża, możliwości dzielenia się doświadczeniami rynkowymi – dobrego wiatru w żagle, by wystartować. My dzielimy się innowacyjnymi pomysłami, wiedzą ze świata reklamy i nowych mediów. Pomagamy spotkać się tym, którzy tworzą, z tymi, którzy mają moc te idee wdrożyć w życie. To, co robię to niezwykła szansa na networking z małymi startupami, jak i dużymi dojrzałymi firmami, które w ostatnim czasie uruchomiły innowacyjny produkt i szukają partnerów handlowych. A to wszystko dzieje się tutaj, w naszym biurze w Browarach Warszawskich. Takie miejsce daje nam możliwość rozwoju i spotkania ludzi, którzy mają podobne cele i marzenia, jak my – mówi Tomasz Szulkowski, COO [m]spark.
Browary Warszawskie – dobre #doWoli
Według Słownika Języka Polskiego „do woli“ to znaczy „tyle, ile się pragnie“. Browary Warszawskie sukcesywnie odsłaniają kolejne karty, dając czas na poznawanie i oswajanie się z nowym fragmentem stolicy.
– Tworzymy Browary Warszawskie z myślą o wiele szerszą niż wielofunkcyjne budynki, ulice i place miejskie. Architektura od początku miała tworzyć tło dla ludzi i wydarzeń, których do siebie zapraszamy. Ambitni, pełni życiowej energii, młodzi duchem i otwarci – tacy są członkowie naszej społeczności. Biura przy Bramie przyciągnęły wspaniałych najemców. Każda z tych firm jest inspiracją. Sposób prowadzenia ich biznesu; ludzie, których zatrudniają; pomysły, które realizują wpisały się w nasz sposób myślenia o tym, jakie miejsce w Warszawie chcemy stworzyć. Przed nami jeszcze kilkanaście miesięcy pracy, by odsłonić wszystkie karty. Jednak już dziś warto poznawać Browary Warszawskie fragment po fragmencie. Niespiesznie i dokładnie, bo na pierwszy rzut oka to tylko kawałek miasta, ale kryje w sobie wiele ciekawych historii i ludzi którzy tworzą wielkie rzeczy – mówi Michał Żelski, regional sales manager w dziale biur Echo Investment.
Historia czterech bohaterów, którzy na co dzień pracują w Biurach przy Bramie to ułamek nowej historii, którą budują Browary Warszawskie. W kwartale ulic Grzybowska, Krochmalna, Wronia i Chłodna buduje się fragment współczesnego, warszawskiego krajobrazu. Wśród nowoczesnej architektury, w bliskości z historyczną tkanką poprzemysłowej Warszawy powoli buduje się społeczność. Pierwszy kwartał 2020 roku przyniesie nowych jej członków, którzy zaczną pracę w Biurach przy Willi. Wszystkie karty zostaną odsłonięte jesienią 2020 roku wraz z otwarciem nowych Browarów Warszawskich.