Odwiedzając platformę każdy będzie mógł sprawdzić kim są mieszkańcy danych miast, którzy przygotowali swoje subiektywne przewodniki dla osób szukających czegoś więcej niż tylko noclegu. lokalo.pl podjęło również współpracę z PKP Intercity. Przy zakupie biletów na wybrane połączenia klient otrzyma bilet w specjalnej okładce, na której znajduje się QR kod, kierujący do strony z lokalnymi przewodnikami lokalo.pl. Wkrótce dostępna będzie także aplikacja mobilna.
– Jesteśmy serwisem noclegowym, pomyśleliśmy, że warto wypromować polskie miasta. Bez turystycznej ściemy i promocyjnego nadęcia pokazujemy, że warto odwiedzić Poznań, Wrocław, czy Kraków i przy okazji skorzystać z naszej oferty noclegowej. Opisywane miasta pokazujemy z perspektywy osób w nich mieszkających – projektanta odzieży z Krakowa, poznańskiego DJ’a czy kabareciarza ze Śląska. W ten sposób stworzyliśmy różnorodne „szlaki”, wśród których z pewnością każdy znajdzie ten najlepiej dopasowany do siebie – mówi Marcin Sienkowski, Brand Manager serwisu.
Zobacz również
Co lokalsi polecają w Warszawie? Konrad – operator filmowy, grafik, fotograf, zabierze chętnych w wiele ciekawych miejsc. Pokaże Kawiarnię Czytelnik, w której kiedyś bywał Leopold Tyrmand, Gustaw Holubek czy Tadeusz Konwicki, poleci film w kinie Wisła – jednym z najstarszych w stolicy (1959) i smak lodów według autorskiej receptury w kolorowej posypce w Lodach na patyku (Powiśle). Konrad zabierze także swoich gości do pierwszego polskiego Muzeum Neonów i do Sensu Nonsensu z klimatem starej Warszawy. Spragnionym sztuki poleca zajrzeć do kamienicy Towarzystwa Akcyjnego Wróblewski na Inżynierskiej 3, którą upatrzyły sobie różne instytucje artystyczne, jako idealną przestrzeń do swoich działań. Zakupoholiczki zabierze na mały shopping „na wagę” na starej Pradze, gdzie przy okazji podziwiać będzie można przedwojenne fasady warszawskich kamienic.
– Nie chcemy superpromocji i wymuszonych „lajków”. Pracując nad tą kampanią jeździliśmy po Polsce, poznawaliśmy lokalsów i miejsca, które lubią. Mamy totalnego „fioła” na punkcie autentyczności tej kampanii. Chcemy powiedzieć: Polska jest świetna, jedźcie w nią i przy okazji korzystajcie z lokalo.pl dodaje Agnieszka Starzyńska, senior copywriter agencji Pride&Glory Interactive, która przygotowała kreację kampanii.
W pierwszej części promocji lokalo.pl udział brał Bilguun Ariunbaatar.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing