Dane pokazują, że najczęściej polskie strony www przeglądają użytkownicy z Niemiec (18 proc. zagranicznego ruchu internetowego na polskich stronach www), Wielkiej Brytanii (17 proc.) oraz USA (15 proc.).
Na dalszych miejscach znalazły się: Holandia (5 proc. zagranicznego ruchu internetowego w Polsce pochodzi z tego kraju), Francja (4 proc.), Norwegia, Rosja, Szwecja i Irlandia (po 3 proc.). Ranking TOP10 zamykają natomiast Włochy (2 proc.).
Zobacz również
Dane pochodzą z badania Gemiusa dotyczącego ruchu na stronach internetowych. Zaprezentowano wyniki za czerwiec 2013 roku.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]