W nowej reklamie Coca-Coli elf z centrum handlowego chcąc zaimponować dziewczynie, skłamał, że ma choinkę, która mierzy 30 stóp. Załamany sytuacją czeka na cud, który, o dziwo, czeka go tuż za rogiem. Mikołaj, któremu zepsuły się sanie prosi o pomoc, by w zamian spełnić, dosłownie, największe marzenie chłopaka. Z resztą, zobaczcie sami, to klasyczna opowieść ubrana w nowoczesny koncept!
Zobacz również
Jak Wam się podoba?
Kampania ma mieć zasięg globalny. Obejmować będzie m.in. kina oraz internet. Za kreację odpowiada agencja Pereria&O’Dell.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W tym roku Greenpeace, rozpoznawalna na świecie organizacja walcząca o środowisko, znana z ciekawych spotów i akcji, zaserwowała nam świąteczną reklamę, która okazała się parodią znanej reklamy z ciężarówką Coca-Coli.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W 2017 r. również McDonald’s sprawił, że nie raz się uśmiechnęliśmy. #ReindeerReady to spot o dziewczynce, która, mimo młodego wieku, jest ogromnie zdeterminowana, by ostatnią marchewką ze swojego happy meala nakarmić renifera świętego Mikołaja. Czy ta misja się uda?
PS3
Wzruszają, pobudzają do refleksji i sprawiają, że nie możemy doczekać się, aż zapach piernika uniesie się w naszych domach. Czy widzieliście już wszystkie tegoroczne spoty?