TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mikołaj korzystający z Insta Stories i sharing economy? Coca-Cola ubiera klasykę w nowoczesny koncept

Mikołaj korzystający z Insta Stories i sharing economy? Coca-Cola ubiera klasykę w nowoczesny koncept
Mikołaj, który używa Insta Stories, nie istnieje? Ależ skąd! Nowoczesny Święty nie tylko roznosi prezenty, korzysta z social mediów, ekonomii dzielenia, a także jest całkiem niezłą „swatką”. Coca-Cola przedstawia historię przedziwnej współpracy, którą wyreżyserował Theodore Melfi!
O autorze
1 min czytania 2017-12-12

W nowej reklamie Coca-Coli elf z centrum handlowego chcąc zaimponować dziewczynie, skłamał, że ma choinkę, która mierzy 30 stóp. Załamany sytuacją czeka na cud, który, o dziwo, czeka go tuż za rogiem. Mikołaj, któremu zepsuły się sanie prosi o pomoc, by w zamian spełnić, dosłownie, największe marzenie chłopaka. Z resztą, zobaczcie sami, to klasyczna opowieść ubrana w nowoczesny koncept!

Jak Wam się podoba?

Kampania ma mieć zasięg globalny. Obejmować będzie m.in. kina oraz internet. Za kreację odpowiada agencja Pereria&O’Dell.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W tym roku Greenpeace, rozpoznawalna na świecie organizacja walcząca o środowisko, znana z ciekawych spotów i akcji, zaserwowała nam świąteczną reklamę, która okazała się parodią znanej reklamy z ciężarówką Coca-Coli.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W 2017 r. również McDonald’s sprawił, że nie raz się uśmiechnęliśmy. #ReindeerReady to spot o dziewczynce, która, mimo młodego wieku, jest ogromnie zdeterminowana, by ostatnią marchewką ze swojego happy meala nakarmić renifera świętego Mikołaja. Czy ta misja się uda?

PS3

Wzruszają, pobudzają do refleksji i sprawiają, że nie możemy doczekać się, aż zapach piernika uniesie się w naszych domach. Czy widzieliście już wszystkie tegoroczne spoty?