On i Ona – dwie połówki, ich uczucie pulsuje, uwielbiają cieszyć się chwilą i sobą nawzajem. Dzięki idealnie dobranym zapachom tworzą niepowtarzalną parę. Ona niezwykle kobieca o hipnotyzującym spojrzeniu. Urzeka kwiatowymi aromatami, zaskakuje akordami soczystych owoców, prowokuje nutami drzewnymi. On wyraża siebie świeżymi nutami ozonowymi, jest wulkanem energii dzięki wyrazistym nutom drzewnym. Skóra, żywica i kadzidło podkreślają jego męski charakter.
Twórcy kampanii postawili na klasyczną elegancję i namiętność. W czarno-białej reklamie użyto muzyki Tima McMorrisa.
Zobacz również
Perfumy są jak część garderoby, są dopełnieniem, elementem tajemnicy. Lubię różne zapachy, których używam w zależności od okoliczności. Czasami bardziej pasują mi zapachy z nutami kwiatowymi, innym razem z domieszką paczuli. Zapachy marki Miraculum dają mi możliwość wyboru i wpisują się w mój gust – mówi Adriana Kalska – Ambasadorka nowej kolekcji zapachów dla Niej i dla Niego Miraculum.
Jestem tu i teraz, życie to podróż. Zapachy towarzyszą mi w różnych chwilach i niekiedy na zawsze się z tymi chwilami kojarzą. Kolekcja perfum Miraculum daje mi możliwość wyboru. Wybieram zapachy w zależności od samopoczucia i planu dnia – dodaje Mikołaj Roznerski.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapachy dostępne są wyłącznie w Drogerii Rossmann oraz na rossmann.pl i miraculum.pl. Działania promujące nowe wody perfumowane obejmować będą social media, prasę, Internet, a także miejsca sprzedaży.