Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Mikołaj Roznerski i Adriana Kalska ambasadorami nowej kolekcji marki Miraculum

Spółka Miraculum wystartowała ze spotem reklamowym dostępnym w serwisie YouTube, w którym zachęca do celebrowania indywidualności, pewności siebie i miłości… każdego dnia.
O autorze
1 min czytania 2021-12-10

On i Ona – dwie połówki, ich uczucie pulsuje, uwielbiają cieszyć się chwilą i sobą nawzajem. Dzięki idealnie dobranym zapachom tworzą niepowtarzalną parę. Ona niezwykle kobieca o hipnotyzującym spojrzeniu. Urzeka kwiatowymi aromatami, zaskakuje akordami soczystych owoców, prowokuje nutami drzewnymi. On wyraża siebie świeżymi nutami ozonowymi, jest wulkanem energii dzięki wyrazistym nutom drzewnym. Skóra, żywica i kadzidło podkreślają jego męski charakter. 

Twórcy kampanii postawili na klasyczną elegancję i namiętność. W czarno-białej reklamie użyto muzyki Tima McMorrisa. 

Perfumy są jak część garderoby, są dopełnieniem, elementem tajemnicy. Lubię różne zapachy, których używam w zależności od okoliczności. Czasami bardziej pasują mi zapachy z nutami kwiatowymi, innym razem z domieszką paczuli. Zapachy marki Miraculum dają mi możliwość wyboru i wpisują się w mój gust – mówi Adriana Kalska – Ambasadorka nowej kolekcji zapachów dla Niej i dla Niego Miraculum.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Jestem tu i teraz, życie to podróż. Zapachy towarzyszą mi w różnych chwilach i niekiedy na zawsze się z tymi chwilami kojarzą. Kolekcja perfum Miraculum daje mi możliwość wyboru. Wybieram zapachy w zależności od samopoczucia i planu dnia – dodaje Mikołaj Roznerski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zapachy dostępne są wyłącznie w Drogerii Rossmann oraz na rossmann.pl i miraculum.pl. Działania promujące nowe wody perfumowane obejmować będą social media, prasę, Internet, a także miejsca sprzedaży.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się