Mikołaj Szymborski został dyrektorem marketingu Legii Warszawa

Mikołaj Szymborski został dyrektorem marketingu największego polskiego klubu sportowego, Legii Warszawa. Posiadający ponad 20-letnie doświadczenie Szymborski jest ekspertem w zarządzaniu portfelem marek. Przez ostatnie 10 lat związany był z grupą Pernod Ricard.
O autorze
1 min czytania 2019-08-08

– Jestem pod dużym wrażeniem tego jak zmienia i rozwija się Legia. To klub mojej dzielnicy, obok którego mieszkałem i dorastałem przez 20 lat. To także jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek. Cieszę się, że będę częścią tego klubu i wierzę, że moje doświadczenie marketingowe przyczyni się do jego dalszego rozwoju i będzie służyło kibicom – mówi Mikołaj Szymborski.

Mikołaj Szymborski ostatnio pełnił funkcję global brand directora i był odpowiedzialny za marketing i sprzedaż na świecie polskich marek z portfolio grupy Pernod Ricard. Przez lata zarządzał w Polsce takimi markami jak: Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell czy Absolut. Kampanie Mikołaja Szymborskiego były nagradzane nagrodami Effie czy Golden Arrow.

Mikolaj Szymborski karierę marketingową rozpoczynał 20 lat temu w agencjach reklamowych w tym w Euro RSCG (dziś Havas Group). W trakcie swojej pracy zdobył m.in. doświadczenie w zarzadzaniu i wdrażaniu konsumenckich platform lojalnościowych, e-crm i e-commerce.

W Legii rozpoczął pracę od początku sierpnia, przejmując zarządzanie działem marketingu klubu. Nadzór nad całością pionu sprawuje Szymon Milczanowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar komercyjny i marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj