– Mikołaj Tocki dotąd odpowiadał za produkcję i publikację materiałów wideo w serwisach internetowych i wydaniach elektronicznych naszych tytułów – mówi Marcin Kowalczyk, szef Pionu Cyfrowego Gremi Business Communication – Jako Dyrektor ds. Multimediów będzie odpowiadał także za budowę i rozwój kanałów sprzedaży dla części naszego biznesu związanej z treściami multimedialnymi oraz tworzenie oferty „Rzeczpospolita TV“.
Nowy Dyrektor będzie zarządzał obszarem produkcji, portfela produktowego oraz, dedykowanym multimediom, działem sprzedaży.
Zobacz również
– Multimedia dają olbrzymie możliwości promocji i reklamy. Usługi i produkty multimedialne są bardziej skuteczne w realizacji celów komercyjnych niż tradycyjne media – mówi Mikołaj Tocki – W zakresie realizacji produkcji wideo nie mamy w zasadzie żadnych ograniczeń technicznych. Jeśli do tego dołożymy bogate portfolio tytułów, które jako Gremi Busineess Communication mamy do dyspozycji, czyli prestiżowe dzienniki „Rzeczpospolita”, „Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet”, oraz nowoczesne magazyny „Bloomberg Bussinesweek Polska” i „Sukces”, a także zaplecze merytoryczne, w postaci naszych dziennikarzy – łatwo dostrzec jaki potencjał drzemie w rozwijanych przez nas usługach. Multimedialne projekty specjalne pozwolą nam zwiększyć przychody oraz poszerzyć grono odbiorców naszych treści – podsumowuje Tocki.
Mikołaj Tocki rozpoczynał swoją karierę w mediach jako dziennikarz prasowy w tygodniu „Kontakty”. Następnie pracował w radiu „Kolor” relacjonując wydarzenia z Sejmu RP. W latach 2007 – 2010 był związany z Wydawnictwem Agora, gdzie pracował jako reporter wideo w portalu Gazeta.pl. W kolejnych latach pracował w wydawnictwie „Przekrój”. W Gremi Business Communication od 2012 roku kierował działem wideo. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach