– Po sukcesie organizowanych przez nas jesienią “Poranków z email marketingiem” zrozumieliśmy, że jest na rynku luka. Email marketing pojawia się jako jeden z wielu tematów na konferencji, jako 20-30 minutowa prelekcja, w której można tylko zajawić jak efektywnie prowadzić działania email marketingowe oraz jakie są najnowsze trendy. Owszem odbywają się całodzienne szkolenia czy warsztaty, ale brakuje wydarzenia, w trakcie którego dostaniemy kompleksową dawkę wiedzy i inspiracji od ludzi, którzy temat email marketingu znają jak nikt inny. Przeszła nam przez myśl obawa czy znajdzie się aż tyle osób gotowych słuchać cały dzień o email marketingu, niepotrzebnie. Konferencja od początku cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem – mówi Paweł Sala – dyrektor zarządzający FreshMail.
Tuż po rozpoczęciu rejestracji pojawili się pierwsi goście, którzy z zaciekawieniem przeglądali program konferencji, popijając gorącą kawę. Prelekcje zapowiadały się bardzo interesująco, ponieważ organizatorom udało się zgromadzić ludzi z dużym doświadczeniem, ale i pasją do tego co robią. Wśród prelegentów pojawili się specjaliści z FreshMaila oraz wielu znanych w środowisku marketingowym prelegentów jak: Paweł Tkaczyk, Rafał Szymański czy Wojciech Tomaszewski.
Zobacz również
Prezentacje w formie video można znaleźć na: vimeo.com/freshmail. Pyszne jedzenie tylko zaostrzyło apetyt na serwowaną przez specjalistów wiedzę, a after party pozwoliło osobiście i mniej oficjalnie skonfrontować swe opinie.
Uczestnicy konferencji jako pierwsi poznali datę premiery nowej wersji systemu FreshMail 5.0, która nastąpiła dzień po M@il My Day. Z widowni padło dużo interesujących pytań o możliwości nowego systemu. Dyrektor FreshMaila obiecał również, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy wprowadzone zostaną kolejne rewolucyjne rozwiązania, które odmienią oblicze nie tylko polskiego, ale i światowego email marketingu. Wraz z nowym systemem, FreshMail postanowił odświeżyć także stronę internetową, logo, a nawet tak przez wszystkich lubianego Pana Cytrynkę.
Jeszcze w trakcie konferencji wielokrotnie padały pytania o kolejną edycję oraz wiele pochwał, za bardzo dobrze zorganizowaną, merytoryczną i ciekawą imprezę. Organizatorzy zapewnili, że M@il My Day na stałe zagości w kalendarzu konferencji nie tylko dla marketerów, ale i przedsiębiorców, specjalistów z branży ecommerce, startupowców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką mailingów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing