Weź udział w naszym konkursie i wygraj jeden z trzech egzemplarzy książki. Pytanie konkursowe pojawi się w grupie NowegoMarketingu na Facebooku w czwartek 11.10.18.
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseller „Ogilvy o reklamie” podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje.
Zobacz również
Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał liczącą 288 stron książkę „Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej”, w której przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.
Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:
- Zachowanie się marki w nowym pejzażu cyfrowym
- Znaczenie ekosystemu cyfrowego
- Tworzenie inteligentnych treści, które angażują odbiorcę
- Trzy pola bitwy – media społecznościowe, mobilność i ciągłość handlu
- Zależności między markami nastawieniem społecznym a społeczeństwem
- Okiełznanie mocy technologii twórczych
- Przydatność dużych zbiorów danych
- Internet a rynki wschodzące
Publikacja książki ukazała się we wrześniu b.r., nakładem Wydawnictwa Arkady.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jednym ze studiów przypadku opisanych w książce jest kampania reklamowa Coca-Coli.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Co skłania nas do dzielenia się swoim szczęściem? Pewnych wskazówek dostarcza nam jedna z najbardziej udanych promocji wszechczasów. Gdy nasze biuro w Sydney uruchamiało kampanię Share a Coke, nie mieliśmy pojęcia, że okaże się ona ogromnie przyciągająca i spowoduje miliardy udostępnień. Gdziekolwiek była prowadzona – a to znaczy w większości miejsc na świecie – przyczyniała się do odnowienia więzi młodych osób dorosłych z jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek”.