W ramach wspólnej akcji w przestrzeni, w której zazwyczaj pojawiają się reklamy, użytkownicy aplikacji mogli spotkać Noego, Ori czy Leę – podopiecznych Schroniska na Paluchu, którzy aktualnie szukają nowego domu. Po kliknięciu baneru można było przejść bezpośrednio na stronę schroniska. W zaledwie tydzień kampania wygenerowała ponad 988 tysięcy wyświetleń i dziesiątki tysięcy przejść na stronę adopcyjną.
Zobacz również
– Każda forma zwrócenia uwagi na psy i koty czekające na swój dom to dla nas ogromne wsparcie. Dzięki współpracy z Glovo udało nam się dotrzeć do osób, które być może nigdy nie trafiłyby na stronę schroniska. To realna szansa na to, by nasi podopieczni szybciej odnaleźli swoje rodziny – podkreśla Maria Kolankiewicz, Inspektor ds. komunikacji i kontaktu z mediami, Schronisko Na Paluchu.
– Wspieranie organizacji niosących pomoc od dawna jest ważnym elementem naszej działalności. Cieszymy się, że możemy wykorzystać ogólnopolskie zasięgi naszej aplikacji, aby zwrócić uwagę użytkowników na tak istotny temat jak adopcje bezdomnych zwierząt, łącząc jednocześnie świat technologii z tym, co naprawdę ważne. To kolejna odsłona naszych działań impaktowych – wcześniej daliśmy drugie życie plecakom kurierskim, przerabiając je na maty dla psów i kotów w schroniskach – mówi Katarzyna Owczarek, Brands Ads Account Manager w Glovo Polska.
Maty stworzone z plecaków Glovo, które nie spełniają już norm bezpieczeństwa dostaw, to jedna z tych inicjatyw, które pokazują, że drobne pomysły mogą mieć naprawdę duże znaczenie. W ramach projektu Glovo przekazało 2267 mat do 65 schronisk w całej Polsce. Za nadanie drugiego życia zużytym plecakom odpowiedzialna była platforma Ubrania Do Oddania. Z kolei przeróbką zajęła się społeczność Fundacji Splot Społeczny, która dzięki swojej pracy odpowiedziała na realne potrzeby wielu schronisk. Dzięki tej współpracy torby zamieniły się w trwałe i wodoodporne posłania, które dziś dają komfort i ciepło setkom czworonogów czekających na adopcję.
Playbook #3: OOH [PREMIERA]
Grafiki: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing