Kupując butelkę lub puszkę jednego z wariantów Specjala (Specjal Jasny Pełny lub Specjal Mocny) w promocyjnym opakowaniu, warto sprawdzić, czy pod kapslem/zawleczką znajduje się informacja o nagrodzie (Wygrałeś Specjal JP 2016/Specjal JP 2016). „Miliony piw od Specjala” to promocja typu instant win, a więc nagrodę – puszkę 500 ml piwa Specjal Jasny Pełny – można odebrać od razu u sprzedawcy w sklepie biorącym udział w akcji.
Promocyjne piwa Specjal Jasny Pełny i Specjal Mocny można kupić w punktach sprzedaży detalicznej na obszarze województw pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko–mazurskiego, zachodniopomorskiego, mazowieckiego, podlaskiego i wielkopolskiego. Na stronie www.specjal.pl jest dostępna lista sklepów, w których można wymieniać na nagrody odpowiednio oznaczone kapsle/zawleczki. Sprzedaż promocyjna trwa od połowy marca do połowy listopada 2016 r. Konsumenci mogą odbierać nagrody najpóźniej do 31 stycznia 2017 r.
Zobacz również
“- Nasze doświadczenia z dwóch poprzednich sezonów pokazały, że promocja typu ‘instant win’, która już w miejscu sprzedaży nagradza konsumenta za zakup produktu, to nie tylko narzędzie wzmacniające pozycję rynkową SPECJALA. Loteria zachęca do zakupu, ale też przyciąga nowych konsumentów. – mówi Barbara Rychel, Dyrektor marketingu marek Tatra, EB i marek regionalnych w Grupie Żywiec. – “Miliony piw od Specjala” to akcja, która wspiera markę na wielu płaszczyznach. Dla nas najważniejsza jest lojalność konsumencka, ponieważ zapewnia Specjalowi stabilną bazę do dalszego wzrostu.
Loteria Miliony Piw od Specjala będzie promowana na nośnikach OOH, ekranach bankomatów, w Internecie i w punktach sprzedaży (opakowania, dedykowane materiały POS). Uruchomiona została również specjalna infolinia konsumencka (tel. 22 100 45 35) czynna w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00.
Przy realizacji loterii pracuje agencja G3 Loyalty&Lottery Solutions, za kreację odpowiada agencja Just, działania w kanale digital prowadzi Golden Submarine, a PR prowadzi agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing