W najnowszej kampanii Pekao S.A. prezentuje sylwetkę kolejnej osoby, która „wzięła życie za rogi”. To Miłka Raulin, najmłodsza Polka, która w 2018 roku zdobyła Koronę Ziemi, czyli 9 najwyższych szczytów wszystkich kontynentów. Jak stwierdza bohaterka kampanii, ten wyczyn nie udałby się bez determinacji i silnej woli. Osiągnięcie Miłki Raulin oddaje hasło kampanii – „Odważ się spełniać swoje marzenia”. Jednocześnie nie należy zapominać o stworzeniu sobie optymalnych warunków do osiągnięcia sukcesu, czego ważnym elementem jest znalezienie środków na realizację wymarzonego planu. Wsparcie finansowe w realizacji marzeń może zapewnić Bank Pekao S.A. dzięki pożyczce gotówkowej.
Kampania wystartowała 4 listopada br.. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 30” i 15”), w kinach (spot 45”), kampanię digitalową wraz z social mediami. W ramach kampanii przygotowane zostały też dedykowane formaty w punktach sprzedaży oraz rozbudowana kampania OOH. Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za kampanię digitalową Sales&More, za kampanie w social mediach Performance Media, a za zakup mediów Fullsix Media.