…zatrzymać się i powiedzieć bliskiej osobie lub nieznajomemu napotkanemu na ulicy „Miło Cię widzieć”.
Z pozytywną energią neonu do centrum
Miło Cię widzieć to hasło, które towarzyszy firmie od kilku lat. RWE, wspólnie z Muzeum Neonów, w 2014 było inicjatorem konkursu na nowy neon w Warszawie. Projekt neonu Mariusza Lewczyka z hasłem „Miło Cię widzieć” został wybrany przez mieszkańców Warszawy, a następnie wyprodukowany i zainstalowany przez RWE na Moście Gdańskim. Od tego momentu zyskał sobie sympatię Warszawiaków i wpisał się na stałe w DNA firmy RWE.
Zobacz również
„Hasło Miło Cię widzieć stało się wyrazem naszego podejścia do Klientów, sympatii do Warszawy. Zdecydowaliśmy, że stanie się również hasłem kampanii, promującej naszą nową markę.” – mówi Janusz Moroz, członek zarządu RWE ds. Handlu. „Wierzymy, że energia to coś więcej. To ona napędza nas przecież do działania. Dlatego pragniemy podzielić się nią z mieszkańcami Warszawy, stworzyć platformę przepływu dobrej energii, zarazić mieszkańców stolicy entuzjazmem i pokazać, co nas łączy, co wywołuje uśmiech na twarzy, jak dobrze jest być blisko. Chcemy tworzyć okazje do spotkań, do bycia razem. Chcemy zachęcić Warszawiaków do mówienia sobie częściej ‘Miło Cię widzieć’. Wierzymy, że dobrą energią zarazimy wszystkich”.- dodaje Janusz Moroz.
Wiele innych atrakcji
Pierwszym działaniem w ramach kampanii będzie symboliczne przeniesienie neonu Miło Cię widzieć z Mostu Gdańskiego do centrum Warszawy. Wydarzy się to dzięki zamieszczeniu wielkoformatowego transparentu w centrum miasta, na którym RWE hasłem Miło Cię widzieć będzie witać mieszkańców Warszawy.
To nie jedyne działanie, które firma planuje w ramach kampanii w mieście. Cykl letnich imprez pod hasłem Miło Cię Widzieć wpisał się już w harmonogram działań miejskich. Na Placu Zabaw nad Wisłą, na Placu Defilad i w Rejsie, czyli w tych miejscach, których RWE (a od września innogy) jest oficjalnym partnerem, od początku lipca odbywa się dziesiątki imprez dla Warszawiaków.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
RWE planuje dodatkowo cykl aktywności, które będą pokazywać dobrą energie w mieście. O szczegółach działań i niespodziankach czekających na Warszawiaków, firma będzie informować na swoim fan page’u RWELab na Facebook’ u. Ma się on stać centralą przesyłową dobrej energii i epicentrum pozytywnych inicjatyw dla Warszawiaków.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesienna kampania reklamowa dedykowana nowej marce, której hasłem przewodnim będzie Miło Cię widzieć, obejmie prasę, nośniki outdoorowe oraz Internet.