Motyw „lekkości” znajdzie tam odzwierciedlenie w 3 nowych liniach produktowych. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radiu, w OOH, a także na nośnikach digitalowych.
Marka COSTA COFFEE od lat oferuje swoim klientom na całym świecie kawę przygotowywaną na bazie legendarnej, wolno palonej, komponowanej z najwyższej jakości ziaren mieszanki Mocha Italia. Stara się także antycypować potrzeby i preferencje klientów, dbając o zaskakiwanie ich nowymi smakami czy kategoriami produktów.
Zobacz również
„Bohaterami” wiosennej kampanii COSTA COFFEE są 3 nowe linie produktowe. Oferta light reprezentowana jest przez zawierającą jedynie 35 kcal w 100 ml kawę Viva Vanilla, serwowaną także na zimno. Towarzyszy jej szykowany na miejscu Jogurt naturalny z musli i musem owocowym, niskokaloryczny Muffin z jagodami czy puszysty Sernik light z owocami. Linia owocowa zostanie rozbudowana o aromatyczną kawę – Tukan CHAI Caffè Latte o egzotycznym smaku mango oraz Herbatę Premium z dodatkiem truskawek i porzeczek. Kategoria ciast rozszerzy się z kolei o Tort bezowy z żurawiną. Ponadto, od 20 marca pojawią się dwie innowacje z myślą o zdrowiu klientów ‒ wszystkie napoje kawowe w kawiarniach COSTA COFFEE będą mogły zostać przygotowane także na bazie mleka bez laktozy, a osoby cierpiące na nietolerancję glutenu znajdą w ofercie bezglutenowe Ciasto Czekoladowe, które będzie można także podgrzać w piecu.
Szeroko zakrojone działania reklamowe realizowane są w prasie, radiu, na nośnikach digitalowych oraz w outdoorze. Spoty emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji m.in. TOK FM, Chilli ZET, Antyradio, Kolor, RMF Maxxx i w stacjach z pakietu Time Warszawa. W ramach kampanii OOH wykorzystano klasyczne formaty, jak i siatki wielkoformatowe, reklamy geotargetowane wyświetlane w tramwajach, a także popularne Infoscreeny w warszawskim metrze. Reklama prasowa pojawi się na łamach miesięczników lifestylowych m.in. Elle, Glamour, tytułów informacyjnych m.in. Metro, a także lokalnych (mazowieckich i łódzkich) dodatków do Gazety Wyborczej „Co Jest Grane”.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Kreacje przygotowała agencja reklamowa San Markos. Za działania komunikacyjne odpowiada firma BrandLab.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing