Motyw „lekkości” znajdzie tam odzwierciedlenie w 3 nowych liniach produktowych. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radiu, w OOH, a także na nośnikach digitalowych.
Marka COSTA COFFEE od lat oferuje swoim klientom na całym świecie kawę przygotowywaną na bazie legendarnej, wolno palonej, komponowanej z najwyższej jakości ziaren mieszanki Mocha Italia. Stara się także antycypować potrzeby i preferencje klientów, dbając o zaskakiwanie ich nowymi smakami czy kategoriami produktów.
Zobacz również
„Bohaterami” wiosennej kampanii COSTA COFFEE są 3 nowe linie produktowe. Oferta light reprezentowana jest przez zawierającą jedynie 35 kcal w 100 ml kawę Viva Vanilla, serwowaną także na zimno. Towarzyszy jej szykowany na miejscu Jogurt naturalny z musli i musem owocowym, niskokaloryczny Muffin z jagodami czy puszysty Sernik light z owocami. Linia owocowa zostanie rozbudowana o aromatyczną kawę – Tukan CHAI Caffè Latte o egzotycznym smaku mango oraz Herbatę Premium z dodatkiem truskawek i porzeczek. Kategoria ciast rozszerzy się z kolei o Tort bezowy z żurawiną. Ponadto, od 20 marca pojawią się dwie innowacje z myślą o zdrowiu klientów ‒ wszystkie napoje kawowe w kawiarniach COSTA COFFEE będą mogły zostać przygotowane także na bazie mleka bez laktozy, a osoby cierpiące na nietolerancję glutenu znajdą w ofercie bezglutenowe Ciasto Czekoladowe, które będzie można także podgrzać w piecu.
Szeroko zakrojone działania reklamowe realizowane są w prasie, radiu, na nośnikach digitalowych oraz w outdoorze. Spoty emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji m.in. TOK FM, Chilli ZET, Antyradio, Kolor, RMF Maxxx i w stacjach z pakietu Time Warszawa. W ramach kampanii OOH wykorzystano klasyczne formaty, jak i siatki wielkoformatowe, reklamy geotargetowane wyświetlane w tramwajach, a także popularne Infoscreeny w warszawskim metrze. Reklama prasowa pojawi się na łamach miesięczników lifestylowych m.in. Elle, Glamour, tytułów informacyjnych m.in. Metro, a także lokalnych (mazowieckich i łódzkich) dodatków do Gazety Wyborczej „Co Jest Grane”.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Kreacje przygotowała agencja reklamowa San Markos. Za działania komunikacyjne odpowiada firma BrandLab.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing