Miłość nie dba o kolor skóry i płeć. Absolut w swojej kampanii pokazuje, że miłość nie zna granic

Miłość nie dba o kolor skóry i płeć. Absolut w swojej kampanii pokazuje, że miłość nie zna granic
Można powiedzieć, że w ciągu ostatnich 50 lat, społeczność LBGTQ osiągnęła niebywałe postępy. Małżeństwa tych samych płci są legalne w wielu krajach, a coraz więcej osób otwarcie mówi o swojej orientacji. Jednak wciąż, w 72 krajach, homoseksualiści spotykają się z dyskryminacją.
O autorze
1 min czytania 2017-07-28

Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka Absolut stworzyła piękną kampanię OOH, która ma na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych. Przy kampanii Absolut współpracował z Stonewall, największą brytyjską organizacją charytatywną LGBTQ i poprosił społeczność o przedstawienie mocy miłości przez zjednoczenie w pocałunku, by później obrandować je znakiem marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwsze takie działanie na rzecz społeczności homoseksualistów. Jednym z elementów kampanii jest spot pod hasłem „Equal love”, w którym pokazano pary, a także ludzi różnych ras i narodowości, którzy dzielą się namiętnymi pocałunkami. W ten sposób marka chce przypomnieć, że miłość nie dba o kolor skóry, płeć, nie potrzebuje schematów i nie zna granic.

Za kreację kampanii odpowiada agencja BBH London.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niedawno Diesel w swojej reklamie zaserwował nam podobne smaczki. W klipie marki odzieżowej widzieliśmy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi.