Nawet dzieci wiedzą, że mijający rok był trudny. Niechaj chociaż Święta będą udane. Cała nadzieja w Mikołaju, chociaż w tym roku czeka go szczególnie trudne zadanie. Mała dziewczynka – bohaterka kampanii – pisze do niego list, prosząc nie tylko o prezenty, ale również o tradycyjne, rodzinne święta, takie jak dawniej. Aby pomóc Mikołajowi, sama przygotowuje dla niego wzmacniający podarek. Carrefour też będzie wspierał Mikołaja i dołoży wszelkich starań, aby każda rodzina mogła mieć udane Święta w tym trudnym okresie.
Zobacz również
Globalny spot został przygotowany przez Publicis we Francji.
Świąteczna kampania na rynku polskim wystartowała 29 listopada. W ramach działań został wyprodukowany spot wizerunkowy 30-sekundowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe, radio 30 sec, zostały opracowane materiały POS, materiały w kanałach digital i social media, a kampania została uzupełniona informacjami w katalogach handlowych.
Adaptacja kampanii powstała w Saatchi & Saatchi, a za postprodukcję dźwiękową odpowiedzialny był Prodigious.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing