Po liftingu logo i opracowaniu claimu brandowego autorstwa Mind Progress Group przyszedł czas na wdrożenie nowej linii kreatywnej. – Wybraliśmy agencję, która doskonale rozumie potrzeby biznesowe naszej marki – mówi dyrektor marketingu, Elżbieta Korol – Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej, na które się zdecydowaliśmy, z jednej strony pozwoliły zachować charakter dotychczasowego wzoru, z drugiej zaś otwierają nas na współczesne trendy komunikacji z rynkiem – dodaje Korol.
Umowa z SANO obowiązuje przez rok. Poza kwestiami związanymi z rebrandingiem Mind Progress Group zajmuje się przygotowywaniem materiałów POS, w skład których wchodzą między innymi gazetki promocyjne, projekty billboardów, plakaty etc. Za współpracę ze strony agencji odpowiada kilkuosobowy zespół, kierowany przez Agnieszkę Łapę, account managerkę. Osobami dedykowanymi do obsługi graficznej są Wincenty Styś, graphic designer oraz Adam Broda, DTP operator.
Zobacz również
Mind Progress Group to agencja marketingu zintegrowanego. W skład firmy wchodzi ponad 40 specjalistów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż̇ – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce