myPhone jest wiodącym polskim producentem smartfonów i telefonów komórkowych. Od ponad sześciu lat umacnia swoją pozycję na rynku, wykorzystując mobilne technologie w swoich produktach. Wchodzi w skład grupy kapitałowej TelForceOne, lidera na polskim rynku akcesoriów, części zamiennych i sprzętów serwisowych do urządzeń mobilnych.
W ramach prowadzonych prac Mind Progress Group skupi się na opracowaniu koncepcji kreatywnej kampanii launchingowej, planu komunikacji przedsięwzięcia, uwzględniającego dobór mediów, przygotowanie projektów graficznych, wraz z ich dostosowaniem do formatów reklamowych oraz obsługę public relations i działań z zakresu e-marketingu. Dodatkowo agencja zajmie się opracowaniem i wdrożeniem projektu strony konkursowej, związanej z premierą nowego modelu smartfona.
Zobacz również
Umowę podpisano do końca października, z możliwością jej przedłużenia. Za kompleksową obsługę klienta ze strony Mind Progress Group odpowiada account manager Ewa Laskowska. Osobą dedykowaną do kontaktu z mediami jest PR manager Andrzej Gruszka.
Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. Od maja posiada oddział w Warszawie. W skład firmy wchodzi ponad 40 specjalistów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.
Słuchaj podcastu NowyMarketing