Wcześniej, w ramach projektu, odpowiadała również za promocję festiwalu Wrock for Freedom.
Współpraca ma charakter projektowy. Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej, w tym między innymi za stworzenie key visualu, kreacji internetowych, scenariuszy spotów: radiowego i filmowego oraz produkcję materiałów promujących projekt. Mind Progress Group zajmuje się także obsługą marki w mediach społecznościowych, doradztwem z zakresu PR i komunikacji oraz zakupem powierzchni reklamowych (internet, radio, outdoor).
Zobacz również
Za koordynację prac realizowanych przez zespół konsultantów agencji odpowiada Natalia Janiszewska, szefowa działu client service. Wspiera ją team kreatywny pod kierownictwem Mirosława Bogusławskiego, head of social media – Konrad Kobiela oraz PR managerka Karolina Wiśniewska.
Mind Progress Group to agencja marketingu zintegrowanego. W skład firmy wchodzi kilkudziesięciu specjalistów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce