Mind Progress Group z nowym szefem mediów społecznościowych

Z początkiem maja Konrad Kobiela objął stanowisko szefa działu mediów społecznościowych w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Będzie odpowiadał za strategie komunikacji klientów firmy w mediach społecznościowych, ich egzekucję oraz działania performance w social media.
O autorze
1 min czytania 2015-05-12

Kobiela pracuje na rynku agencji reklamowych od 5 lat. Jest wykładowcą Uniwersytetu Wrocławskiego oraz ekspertem z zakresu mechanizmów sterujących mediami społecznościowymi. Karierę rozpoczynał w Qpony.pl, gdzie jako koordynator regionalny odpowiadał za sprzedaż, dystrybucję, marketing i współpracę z mediami przy tworzeniu katalogu zniżkowego Qpony.pl. Stamtąd trafił do agencji Piąty Stopień, w której jako social media specialist zarządzał społecznościami i aktywnie pozyskiwał nowych klientów. Przed dołączeniem do zespołu Mind Progress Group zajmował stanowisko social media managera w agencji Webber & Saar. Opracowywał i wdrażał strategie komunikacji dla klientów agencji. Zarządzał kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych. Koordynował sprzedaż usług z zakresu social media i organizował szkolenia z tego obszaru. Pracował min. dla ogólnopolskiej sieci sklepów z kosmetykami, czołowych partii politycznych i polityków, startup’ów technologicznych oraz mniejszych firm z dziedziny gastronomii i usług.

Jako Head of Social Media w Mind Progress Group będzie koordynował pracę zespołu i wszystkie projekty z obszaru social media, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, koncepcji obecności klientów agencji w mediach społecznościowych, przez kreowanie ich wizerunku w Internecie, analizy opinii dotyczących firm w mediach społecznościowych i ewaluacji prowadzonych projektów. Kobiela na tym stanowisku zastąpił Łukasza Mirytiuka.

Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. W skład firmy wchodzi ponad 40 specjalistów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z róz norodnych branz – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj