Minds & Roses: Generacje 2023 [raport]

O autorze
1 min czytania 2023-02-09

Minds & Roses zrealizowało największe w Polsce badanie syndykatowe porównujące kolejne generacje konsumentów. Opracowany raport – Generacje 2023 – jest rezultatem badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych wśród 5000 osób w wieku od 7 do 75 lat. W ramach projektu Generacje 2023 przebadane zostały postawy, wartości, stosunek do zakupów, edukacji i pracy, mediów, technologii, zdrowia, pieniędzy i wyzwań współczesności.

– Projekt Generacje 2023 to efekt pracy kilkunastu osób, które od lat przyglądają się kolejnym pokoleniom konsumentek i konsumentów. Bazując na naszym doświadczeniu i obserwacjach zdecydowaliśmy się zderzyć perspektywy sześciu różnych generacji i dostarczyć wskazówek: jaka jest charakterystyka kolejnych grup, co jest dla nich ważne, co budzi ich emocje, jak odpowiadać na ich potrzeby, w czym kolejne generacje są do siebie podobne, a czym się różnią. Zdobyta w ramach badania kompleksowa wiedza wydaje nam się ważna i ciekawa dla socjologów i marketerów – mówi Konrad Siwiński, autor badania, partner w Minds & Roses.

Na podstawie badania Generacje 2023 powstał prawie 200-stronnicowy raport i bardzo szeroka oferta warsztatów szytych pod indywidualne potrzeby klientów. Generacje 2023 to pełne ciekawych insightów, przekrojowe spojrzenie na polskie społeczeństwo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o raporcie znajduje się na stronie www.mindsandroses.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing