Minds & Roses zrealizowało największe w Polsce badanie syndykatowe porównujące kolejne generacje konsumentów. Opracowany raport – Generacje 2023 – jest rezultatem badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych wśród 5000 osób w wieku od 7 do 75 lat. W ramach projektu Generacje 2023 przebadane zostały postawy, wartości, stosunek do zakupów, edukacji i pracy, mediów, technologii, zdrowia, pieniędzy i wyzwań współczesności.
– Projekt Generacje 2023 to efekt pracy kilkunastu osób, które od lat przyglądają się kolejnym pokoleniom konsumentek i konsumentów. Bazując na naszym doświadczeniu i obserwacjach zdecydowaliśmy się zderzyć perspektywy sześciu różnych generacji i dostarczyć wskazówek: jaka jest charakterystyka kolejnych grup, co jest dla nich ważne, co budzi ich emocje, jak odpowiadać na ich potrzeby, w czym kolejne generacje są do siebie podobne, a czym się różnią. Zdobyta w ramach badania kompleksowa wiedza wydaje nam się ważna i ciekawa dla socjologów i marketerów – mówi Konrad Siwiński, autor badania, partner w Minds & Roses.
Zobacz również
Na podstawie badania Generacje 2023 powstał prawie 200-stronnicowy raport i bardzo szeroka oferta warsztatów szytych pod indywidualne potrzeby klientów. Generacje 2023 to pełne ciekawych insightów, przekrojowe spojrzenie na polskie społeczeństwo.
Więcej informacji o raporcie znajduje się na stronie www.mindsandroses.com.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing