Mindshare i Unilever wprowadzają AXE w świat esportu

AXE, nowoczesna marka skierowana do młodych mężczyzn, rozpoczyna kampanię marketingową z udziałem drużyny AGO Esports.
O autorze
2 min czytania 2018-03-05

Całościowa strategia komunikacji oraz koncepcja wsparcia mediowego powstały w Mindshare, w ramach współpracy zespołu klienckiego obsługującego Unilevera oraz działu specjalistycznego Invention, odpowiadającego za działania wykorzystujące najnowsze trendy, technologie i kanały komunikacji.

Aby zbliżyć się do świata konsumenta AXE, mężczyzny pomiędzy 13 a 35 r.ż., postawiliśmy na komunikację wokół pasjonującego go tematu: gamingu – zaznacza Anna Dobrowolska, Senior Executive, Client Leadership, Mindshare. – Profil gracza oraz fana esportu doskonale odpowiada grupie docelowej produktu. Są to niezwykle wymagający konsumenci, do których trudno jest trafić przy pomocy tradycyjnej komunikacji, stąd pomysł na niestandardową aktywność w postaci związania się z czołową polską drużyną CS:GO – AGO Esports.

Z dniem 1 marca 2018 r. AXE, marka męskich kosmetyków firmy Unilever, oficjalnie stała się partnerem strategicznym drużyny AGO Esports. Pierwsze działania w ramach współpracy mają miejsce w trakcie światowego finału dwunastego sezonu Intel Extreme Masters, jednego z największych wydarzeń esportowych w Polsce, który corocznie odbywa się w katowickim Spodku na przełomie lutego i marca.

Rynek esportu w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie i zjednuje sobie coraz szersze grono zwolenników – zauważa Patrycja Jakubowska, Brand Manager AXE, Unilever Polska. – Jednocześnie zależy nam, aby jako marka AXE wspierać młodych mężczyzn z pasją. Wiemy, że to bardzo ważne, żeby w życiu odnaleźć „to coś swojego” i podążać za tym, dlatego doceniliśmy drużynę AGO Esports. Podziwiamy ich nie tylko za dotychczasowe sukcesy w esporcie, ale również za pasję z jaką grają. Szybkie tempo wzrostu i pniecie się w górę światowych rankingów, gwarantuje ogrom emocji w nadchodzącym roku, dlatego bardzo cieszymy się na współpracę AXE z AGO Esports.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca obejmować będzie działania na kanale YouTube organizacji AGO Esports, który tworzony jest wspólnie z grupą Abstra, liderem produkcji Social Video w Polsce. Ponadto logo AXE znajdzie się na koszulkach zawodników, na grafikach w social media, a także prowadzone będą liczne działania angażujące społeczność fanów AGO Esports.

Zależy nam na współpracy z renomowanymi firmami będącymi liderami w swoich branżach, a AXE to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków dla mężczyzn na świecie – mówi Jakub Szumielewicz, CEO AGO Esports. – AXE to także marka, która zachęca młodych mężczyzn do poszukiwania swojej pasji i bycia sobą, a w swoich działaniach zawsze jest autentyczna. Czujemy się zaszczyceni, że tak poważny brand firmy Unilever będzie wspierał nas w dalszym realizowaniu naszych ambicji i marzeń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się