Bank Credit Agricole zmienił podmiot odpowiedzialny za obsługę digital. W wyniku wygranego przetargu działania w internecie prowadzi zespół Mindshare Polska.
– Od tego roku mocno przyśpieszamy realizację naszej strategii i chcemy znacząco zwiększyć udział w rynku we wszystkich liniach biznesowych. Chcemy się bardziej aktywnie pokazywać w Internecie i przyciągnąć uwagę zupełnie nowych klientów. Jesteśmy nowoczesnym bankiem pełnym korzyści i mamy nadzieję, że nowa agencja z nowymi pomysłami pomoże nam tę historię skutecznie opowiadać – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik Credit Agricole.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Bardzo cieszymy się, że Credit Agricole właśnie nas wybrał na partnera swojego wzrostu i z ekscytacją oczekujemy kolejnych wspólnych kampanii, które, zgodnie z założeniami, będą w szczególny sposób uwzględniały działania nakierowane na sprzedaż – mówi Urszula Wańko, deputy director w Mindshare Polska.