Mindshare Polska dla Boehringer Ingelheim

Dom mediowy Mindshare Polska od stycznia 2015 roku odpowiadać będzie za kompleksową obsługę mediową Boehringer Ingelheim. Agencja zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją wszystkich mediów dla polskiego oddziału jednej z 15 największych firm farmaceutycznych na świecie.
O autorze
1 min czytania 2014-12-23

Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska w wyniku procesu centralizacji w ramach jednej spółki GroupM.

– Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez Mindshare. Fakt, że teraz do tych krajów dołączyła Polska, ogromnie nas cieszy. 2014 rok zamykamy tym samym bardzo dobrym wynikiem. W ciągu ostatnich 12 miesięcy rozszerzyliśmy portfolio Klientów, a także przedłużyliśmy współpracę z firmami, które postawiły na Mindshare w poprzednich latach – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.

W 2015 roku dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii marketera we wszystkich typach mediów, z głównym naciskiem na telewizję oraz internet. Działaniami reklamowymi wspierane będą leki OTC i suplementy diety Boehringer Ingelheim m.in. Mucosolvan, Dulcobis oraz Pharmaton. Za obsługę mediową Boehringer Ingelheim w Polsce odpowiedzialny będzie zespół konsultantów nadzorowany przez Łukasza Zdrodowskiego, Director, Client Leadership w Mindshare Polska.

Do tej pory na polskim rynku firma obsługiwana była przez dom mediowy MediaCom. W wyniku procesu centralizacji obsługi w ramach jednej spółki GroupM, działania mediowe firmy na polskim rynku powierzone zostały Mindshare Polska. Firma Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez sieć Mindshare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj