Kompleksowa obsługa mediowa obejmie wszystkie produkty Savencia, w tym: sery NaTurek (dawniej Turek), Tartare, Le Rustique czy Chavroux.
– Savencia to kolejna firma z segmentu FMCG, która dołączyła do grona naszych klientów. Choć, mamy świadomość, że każdy klient jest inny, realizując działania dla poszczególnych marek z portfolio Savencia, możemy korzystać z naszych wcześniejszych doświadczeń. Przez wiele lat zdobywaliśmy je m.in. w komunikacji dla marek z branży spożywczej. Czerpiemy zatem z naszego know how, ale stosujemy też strategię indywidualnego podejścia oraz stawiamy na ciągły rozwój kompetencji – komentuje Adrian Kawecki, Prezes Zarządu Mindshare Polska.
Zobacz również
Dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii produktów Savencia w Polsce. Zespół Mindshare będzie realizował działania we wszystkich typach mediów.
Savencia Fromage&Dairy to jeden z wiodących producentów serów i produktów mlecznych. Grupa wywodzi się z Francji i jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu. Należą do niej znane i cenione marki, takie jak: Tartare, Chavroux, Géramont, Alouette czy NaTurek, które dostosowane do lokalnych rynków są obecne w 120 krajach całego świata.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing