Mindshare Polska może pochwalić się niebywałym sukcesem: z czterech nominacji w tegorocznej edycji konkursu, dom mediowy otrzymał aż trzy nagrody, w tym złoto. Zrealizowane kampanie zostały nagrodzone:
- złotem – kampania „Castorama Inspires” w kategorii „effective use of data”
- brązem – kampania dla AXE „What’s your magic” w kategorii „social media”
- brązem – kampania „Tymbark Funbot” w kategorii „virtual and augmented reality”.
Projekty zdobyły uznanie zwłaszcza za wykorzystanie zaawansowanej analityki danych oraz stworzenie jakościowego i angażującego contentu.
Zobacz również
– Cieszymy się, że realizowane przez nas projekty są nagradzane nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Obecność na międzynarodowych konkursach potwierdza nasze szerokie kompetencje – nie tylko jako części globalnej organizacji. To zasługa naszego różnorodnego teamu ekspertów, którzy nie tylko obserwują trendy na rynku, ale również je wyprzedzają. Jesteśmy dumni również z zaufania klientów, którzy powierzają nam swoje kampanie i decydują się na nowatorskie podejście do nich – za co oczywiście serdecznie dziękujemy – skomentował Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Oprócz nagród w MIXX Awards Europe, tym roku Mindshare Polska zdobył również tytuł Domu Mediowego Roku. Potwierdza to, że dzięki błyskawicznym zmianom, dostosowywaniu się do potrzeb rynku i szerokiej ofercie biznesowej popartej 20-letnim doświadczeniem, dom mediowy nie zatrzymuje, ale wręcz przyspiesza swój rozwój.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]