Mindshare Polska z 3 nagrodami w MIXX Awards Europe

Dom mediowy Mindshare Polska wygrał złotą i dwie brązowe statuetki w MIXX Awards Europe, jednym z najważniejszych konkursów w branży digitalowej. Wyniki zostały ogłoszone podczas gali Interact, która odbyła się w Warszawie 4 czerwca.
O autorze
1 min czytania 2019-06-07

Mindshare Polska może pochwalić się niebywałym sukcesem: z czterech nominacji w tegorocznej edycji konkursu, dom mediowy otrzymał aż trzy nagrody, w tym złoto. Zrealizowane kampanie zostały nagrodzone:

  • złotem – kampania „Castorama Inspires” w kategorii „effective use of data”
  • brązem – kampania dla AXE „What’s your magic” w kategorii „social media”
  • brązem – kampania „Tymbark Funbot” w kategorii „virtual and augmented reality”.

Projekty zdobyły uznanie zwłaszcza za wykorzystanie zaawansowanej analityki danych oraz stworzenie jakościowego i angażującego contentu.

– Cieszymy się, że realizowane przez nas projekty są nagradzane nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Obecność na międzynarodowych konkursach potwierdza nasze szerokie kompetencje – nie tylko jako części globalnej organizacji. To zasługa naszego różnorodnego teamu ekspertów, którzy nie tylko obserwują trendy na rynku, ale również je wyprzedzają. Jesteśmy dumni również z zaufania klientów, którzy powierzają nam swoje kampanie i decydują się na nowatorskie podejście do nich – za co oczywiście serdecznie dziękujemy – skomentował Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Oprócz nagród w MIXX Awards Europe, tym roku Mindshare Polska zdobył również tytuł Domu Mediowego Roku. Potwierdza to, że dzięki błyskawicznym zmianom, dostosowywaniu się do potrzeb rynku i szerokiej ofercie biznesowej popartej 20-letnim doświadczeniem, dom mediowy nie zatrzymuje, ale wręcz przyspiesza swój rozwój.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj