Collaborative Ads to innowacyjny produkt reklamowy, pozwalający na efektywną i bezpieczną współpracę między markami a retailerami, którzy teraz będą mogli promować wybraną część swojego asortymentu, dzięki czemu system automatycznie wybiera produkty danego brandu. Na podstawie tych działań tworzone będą reklamy dynamiczne, a ich dodatkową korzyścią jest możliwość retargetowania reklam do osób, które np. kupiły czy dodały do koszyka produkty danej marki na stronie lub w aplikacji retailera.
W trakcie kampanii zespół Mindshare Polska wykorzysta informacje o intencjach zakupowych użytkowników w oparciu o narzędzie Pixel Facebooka i Mobile SDK na stronie lub w aplikacji retailera. Pozwoli to na precyzyjne dotarcie do osób, które interesują się wybranymi produktami, optymalizując działania w taki sposób, aby zmaksymalizować szansę na konwersję. Dzięki zastosowaniu najnowszego rozwiązania możliwe będzie dokładne zmierzenie wpływu kampanii na działania sprzedażowe w e-sklepie zewnętrznego partnera.
Zobacz również
Aby prowadzić kampanie z wykorzystaniem Collaborative Ads niezbędne jest pozyskanie zaawansowanego technologicznie partnera sprzedażowego. W swojej pierwszej kampanii z wykorzystaniem tej technologii Unilever zdecydował się na działania z Allegro ze względu na bliską współpracę i już wypracowane modele sprzedażowe.
To kolejna wspólna kampania Mindshare Polska oraz Unilever. Wynikiem trwającej ponad 3 lata współpracy są m.in. tak innowacyjne projekty, jak pierwszy Masthead 360 na serwisie YouTube. Działaniami po stronie domu mediowego kieruje Adrian Nawrocki, senior executive & e-commerce specialist w Mindshare.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach