Mindshare testuje najnowsze rozwiązanie Facebook Collaborative Ads dla Unilever

Dom mediowy Midshare Polska jako pierwsza agencja w Polsce wspólnie z markami Unilever oraz Facebook przetestują najnowsze rozwiązanie platformy Marca Zuckerberga: Collaborative Ads. Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilever z kategorii chemia domowa.
O autorze
1 min czytania 2019-08-12

Collaborative Ads to innowacyjny produkt reklamowy, pozwalający na efektywną i bezpieczną współpracę między markami a retailerami, którzy teraz będą mogli promować wybraną część swojego asortymentu, dzięki czemu system automatycznie wybiera produkty danego brandu. Na podstawie tych działań tworzone będą reklamy dynamiczne, a ich dodatkową korzyścią jest możliwość retargetowania reklam do osób, które np. kupiły czy dodały do koszyka produkty danej marki na stronie lub w aplikacji retailera.

W trakcie kampanii zespół Mindshare Polska wykorzysta informacje o intencjach zakupowych użytkowników w oparciu o narzędzie Pixel Facebooka i Mobile SDK na stronie lub w aplikacji retailera. Pozwoli to na precyzyjne dotarcie do osób, które interesują się wybranymi produktami, optymalizując działania w taki sposób, aby zmaksymalizować szansę na konwersję. Dzięki zastosowaniu najnowszego rozwiązania możliwe będzie dokładne zmierzenie wpływu kampanii na działania sprzedażowe w e-sklepie zewnętrznego partnera.

Aby prowadzić kampanie z wykorzystaniem Collaborative Ads niezbędne jest pozyskanie zaawansowanego technologicznie partnera sprzedażowego. W swojej pierwszej kampanii z wykorzystaniem tej technologii Unilever zdecydował się na działania z Allegro ze względu na bliską współpracę i już wypracowane modele sprzedażowe.

To kolejna wspólna kampania Mindshare Polska oraz Unilever. Wynikiem trwającej ponad 3 lata współpracy są m.in. tak innowacyjne projekty, jak pierwszy Masthead 360 na serwisie YouTube. Działaniami po stronie domu mediowego kieruje Adrian Nawrocki, senior executive & e-commerce specialist w Mindshare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj