Eksponauci są nowym subbrandem firmy Branch Brothers, polskiego lidera merchandisingu. Zadaniem MINIMA było stworzenie wizerunku i kompleksowej komunikacji wspierającej wejście Eksponautów na polski rynek. Efekty można już zobaczyć na stronie www.eksponauci.pl
W zakres prac wchodziły: projekt logotypu, opracowanie CI, Key Visualu oraz tekstów i projektu strony www – Od klienta dostaliśmy ciekawą nazwę i dobry brief, wskazujący na to, czym będą zajmowali się Eksponauci. Co najważniejsze, dostaliśmy też wolną rękę. Eksperci od merchandisingu w pełni zaufali naszym specjalistom, to niezmiernie ważne dla finalnego efektu – mówi Krzysztof Fabianowski, Creative Director i Managing Partner MINIMA.
Zobacz również
Eksponauci, dzięki logistycznej perfekcji, mogą zaoferować klientom kompleksową realizację zlecenia w przeciągu jednego dnia. Dlatego MINIMA zaproponowała rozwiązania wizerunkowe, równie odważne jak nazwa i obietnica marki: logotyp stylizowany na plakietki misji NASA i komiksowe postacie brand heroes, wzorowane na bohaterach filmów SF.
Współpraca z agencją przebiegała bardzo sprawnie, jesteśmy bardzo zadowoleni. Pomysły były szybko uzgadniane i wdrażane. Od samego początku koncepcja MINIMA skutecznie trafiała w nasze zapotrzebowanie, z jednej strony na jasną, a z drugiej na wyróżniającą się komunikację – tak o współpracy z agencją mówi Michał Klincewicz, Członek Zarządu Komplementariusza, CEO Eksponauci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing