Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych stawia na grafikę

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych decyduje się na nowoczesne, graficzne formy przekazu informacji. Statystyki dotyczące pracy tej instytucji oraz podległych jej służb będą przedstawiane w postaci infografik, których wykonanie zlecono agencji GoVisual działającej w ramach Grupy dotPR.
O autorze
1 min czytania 2014-02-19

Zlecenie pilotażowe obejmuje stworzenie kilkudziesięciu infografik pozwalających na przedstawienie w czytelny i ciekawy sposób statystyk dotyczących działalności Ministerstwa oraz podległych mu służb, takich jak: Policja, Straż Graniczna czy Państwowa Straż Pożarna. Przewidziano również infografiki dotyczące spraw społecznych i ciekawostek oraz poradnikowe.

– Infografiki to często najlepszy sposób, żeby przybliżyć obywatelom nie tylko tematy łatwiejsze i ciekawsze, ale również te bardziej skomplikowane zagadnienia dotyczące np. zmian w kluczowych ustawach – mówi Krzysztof Skowronek, partner w Grupie dotPR. – Dlatego cieszymy się, że możemy pomóc Ministerstwu w wykorzystaniu tego narzędzia oraz kreowaniu otwartej i nowoczesnej polityki informacyjnej – dodaje.

Do tej pory efektem współpracy z agencją są m.in. grafiki dotyczące projektu standaryzacji komend Policji, najpopularniejszych imion nadawanych małym Polakom w 2013 r. czy porad na temat tego „Jak nie dać się oszukać w Internecie”. Infografiki trafiają do dziennikarzy, blogerów oraz na strony internetowe Ministerstwa. Część jest opublikowana także w kanałach social media należących do MSW.

Za realizację projektu od strony agencji odpowiedzialny jest zespół w składzie: Krzysztof Skowronek (dotPR) i Michał Bajerlein (GoVisual).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Przykładowa infografika

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: msw.gov.pl/pl/aktualnosci/11797,Phishing-i-pharming-czyli-Bezpieczny-Internet-po-raz-dziesiaty.html?search=221754

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się