Zlecenie pilotażowe obejmuje stworzenie kilkudziesięciu infografik pozwalających na przedstawienie w czytelny i ciekawy sposób statystyk dotyczących działalności Ministerstwa oraz podległych mu służb, takich jak: Policja, Straż Graniczna czy Państwowa Straż Pożarna. Przewidziano również infografiki dotyczące spraw społecznych i ciekawostek oraz poradnikowe.
– Infografiki to często najlepszy sposób, żeby przybliżyć obywatelom nie tylko tematy łatwiejsze i ciekawsze, ale również te bardziej skomplikowane zagadnienia dotyczące np. zmian w kluczowych ustawach – mówi Krzysztof Skowronek, partner w Grupie dotPR. – Dlatego cieszymy się, że możemy pomóc Ministerstwu w wykorzystaniu tego narzędzia oraz kreowaniu otwartej i nowoczesnej polityki informacyjnej – dodaje.
Zobacz również
Do tej pory efektem współpracy z agencją są m.in. grafiki dotyczące projektu standaryzacji komend Policji, najpopularniejszych imion nadawanych małym Polakom w 2013 r. czy porad na temat tego „Jak nie dać się oszukać w Internecie”. Infografiki trafiają do dziennikarzy, blogerów oraz na strony internetowe Ministerstwa. Część jest opublikowana także w kanałach social media należących do MSW.
Za realizację projektu od strony agencji odpowiedzialny jest zespół w składzie: Krzysztof Skowronek (dotPR) i Michał Bajerlein (GoVisual).
Przykładowa infografika
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: msw.gov.pl/pl/aktualnosci/11797,Phishing-i-pharming-czyli-Bezpieczny-Internet-po-raz-dziesiaty.html?search=221754