Ministerstwo Zdrowia w ciekawy sposób zachęca Polaków do rozmnażania. Czy reklama zachęci do zdrowego tryby życia przyszłych rodziców?

Ministerstwo Zdrowia w ciekawy sposób zachęca Polaków do rozmnażania. Czy reklama zachęci do zdrowego tryby życia przyszłych rodziców?
Bohater spotu opisuje sposób królików na posiadanie licznego potomstwa. Recepta na zdrowie seksualne wydaje się być prosta, ale czy ta metafora przysłuży się przyrostowi naturalnemu w Polsce?
O autorze
1 min czytania 2017-11-07

Narrator spotu podkreśla, że króliki zdrowo się odżywiają, dużo się ruszają, nie stresują się niepotrzebnie oraz nie korzystają z używek. Więc jeśli chcesz zostać ojcem lub matką, postępuj jak króliki, dbaj o siebie! Jednak, czy metafora „rozmnażać się jak króliki” nie jest negatywna?

Seksualność jest otoczona różnymi tabu i trudno poruszać się w tym obszarze, tak aby nikogo nie urazić. Nie chcieliśmy robić filmu instruktażowego. Baliśmy się wulgarności. Króliki wydawały się dobrym rozwiązaniem tych dylematów. Jeżeli spot wywoła dyskusję, to dobrze. W ten sposób jest szansa, że temat zostanie dostrzeżony – komentuje spot Jakub Kubicki z agencji Propeller, która odpowiedzialna jest za przygotowanie spotu.

Co myślicie o takim posunięciu Ministerstwa Zdrowia? Dajcie nam znać!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakiś czas temu na YouTubie pojawił się film, w którym szef GISu apeluje o ostrożność przy spożywaniu różnego rodzaju grzybów. „Proszę, uważaj na grzyby, skonsumujesz trującego, możesz zaraz być nieżywy” – rapuje Posobkiewicz.

To nie pierwsza akcja podczas której GIS wychodzi do ludzi z piosenkami. Kierownik Głównego Inspektoratu Sanitarnego w przeszłości rapował m.in. o szczepieniach, papierosach czy dopalaczach, a kiedyś zdarzyło mu się „śpiewać” w rytmie rocka na temat suplementów diety.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się