Narrator spotu podkreśla, że króliki zdrowo się odżywiają, dużo się ruszają, nie stresują się niepotrzebnie oraz nie korzystają z używek. Więc jeśli chcesz zostać ojcem lub matką, postępuj jak króliki, dbaj o siebie! Jednak, czy metafora „rozmnażać się jak króliki” nie jest negatywna?
Seksualność jest otoczona różnymi tabu i trudno poruszać się w tym obszarze, tak aby nikogo nie urazić. Nie chcieliśmy robić filmu instruktażowego. Baliśmy się wulgarności. Króliki wydawały się dobrym rozwiązaniem tych dylematów. Jeżeli spot wywoła dyskusję, to dobrze. W ten sposób jest szansa, że temat zostanie dostrzeżony – komentuje spot Jakub Kubicki z agencji Propeller, która odpowiedzialna jest za przygotowanie spotu.
Zobacz również
Co myślicie o takim posunięciu Ministerstwa Zdrowia? Dajcie nam znać!
PS
Jakiś czas temu na YouTubie pojawił się film, w którym szef GISu apeluje o ostrożność przy spożywaniu różnego rodzaju grzybów. „Proszę, uważaj na grzyby, skonsumujesz trującego, możesz zaraz być nieżywy” – rapuje Posobkiewicz.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
To nie pierwsza akcja podczas której GIS wychodzi do ludzi z piosenkami. Kierownik Głównego Inspektoratu Sanitarnego w przeszłości rapował m.in. o szczepieniach, papierosach czy dopalaczach, a kiedyś zdarzyło mu się „śpiewać” w rytmie rocka na temat suplementów diety.
Słuchaj podcastu NowyMarketing