Klub CCC to miejsce najlepszych zakupów, korzyści oraz inspirujących spotkań. Klubowiczów CCC, którzy uzyskali statusy Gold i Silver, marka zaprosiła na eventy modowe pod hasłem „Mirror Yourself”.
Spotkania odbyły się w salonach CCC w Krakowie (Galeria Kazimierz), w Poznaniu (Galeria Posnania), w Warszawie (Galeria Mokotów) oraz we Wrocławiu (Galeria Wroclavia).
Zobacz również
Eventy „Mirror Yourself” spotkały się z dużym zainteresowaniem – wzięło w nich udział ponad 400 Klubowiczów Gold i Silver wraz z osobami towarzyszącymi, na wszystkich czekała moc dodatkowych atrakcji. Oprócz inspirujących zakupów ze stylistkami, w specjalnej strefie beauty, przygotowanej wspólnie z marką Douglas, można było zasięgnąć urodowych porad oraz dobrać pomadkę odpowiednią do rodzaju karnacji. Klubowicze zostali obdarowani spersonalizowanymi gadżetami: card holdermi od Gino Rossi oraz srebrnymi grawerowanymi lusterkami. Wyjątkowe momenty można było uwiecznić w foto budce.
Wydarzenia poprowadziła Joanna Horodyńska, która również wcieliła się w najlepszą modową doradczynię. Gościniami specjalnymi były influencerki – Pola Strycharczyk (@fashionisherpassion71) oraz Kinga Litwińczuk (@styleon_bykinga), które również wspierały zaproszonych gości w zakupach oraz służyły modowymi poradami.
Na zgromadzonych gości czekały również specjalne konkursy, w których do wygrania były vouchery na zakupy oraz voucher na zakup rocznego zapasu butów z CCC!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami akcji zostali Douglas, Vogue Polska, Lirene, Costa Coffee.