Kampania ma na celu ostrzegać przed coraz większą liczbą norweskich dzieci zapadających na choroby płuc takie jak astma i alergia. Kreacja zachęcała rodziców do regularnego czyszczenia dziecięcych zabawek.
Zobacz również
Jak nie trudno zgadnąć, kampania wywołała mnóstwo kontrowersji wśród opinii publicznej. Zarzucono jej bezmyślne posługiwanie się motywami historycznymi oraz brak smaku. Padały oczywiście również ostrzejsze określenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Har du et trygt barnerom?Gå inn på www.lhl.no/stovsamlere for å lære mer om hvordan du gjør barnerommet tryggere.
Posted by LHL Astma og allergi on 18 styczeń 2016
Gir du barna en trygg start på livet?Gå inn på www.lhl.no/stovsamlere for å lære mer om hvordan du gjør barnerommet tryggere.
Posted by LHL Astma og allergi on 20 styczeń 2016
Sover barnet ditt trygt?Gå inn på https://www.lhl.no/stovsamlere for å lære mer om hvordan du gjør barnerommet tryggere.
Posted by LHL Astma og allergi on 10 styczeń 2016
Przeciwko kampanii wypowiedział się nawet Ervin Kohn, przewodniczący Gminy Wyznaniowej Żydowskiej w Oslo.
Bendik Romstad z agencji Kitchen odpowiedzialnej za kampanię powiedział: For children, stuffed animals can be just as dangerous as the world’s worst despots.
Trzeba przyznać, że dzięki swojej kontrowersyjności kampania osiągnęła niesamowity zasięg. Czy sprawdzi się tutaj powiedzenie: „Nieważne co mówią, byle mówili”? Na to odpowiedzi będą w stanie udzielić jedynie końcowe wyniki akcji. Z pewnością nie zabraknie również opinii, że nie zawsze cel uświęca środki.