Miś-dyktator przestrzegający przed kurzem? Zobacz kampanię Norweskiego Stowarzyszenia Serca i Płuc

Miś-dyktator przestrzegający przed kurzem? Zobacz kampanię Norweskiego Stowarzyszenia Serca i Płuc
W styczniu tego roku wystartowała bardzo oryginalna kampania Norweskiego Stowarzyszenia Serca i Płuc (LHL). Zakurzone misie z dziecięcego pokoju przypominają w niej… Adolfa Hitlera, Muammara Kaddafiego i Kim Dzong Ila.
O autorze
1 min czytania 2016-02-19

Kampania ma na celu ostrzegać przed coraz większą liczbą norweskich dzieci zapadających na choroby płuc takie jak astma i alergia. Kreacja zachęcała rodziców do regularnego czyszczenia dziecięcych zabawek.

Jak nie trudno zgadnąć, kampania wywołała mnóstwo kontrowersji wśród opinii publicznej. Zarzucono jej bezmyślne posługiwanie się motywami historycznymi oraz brak smaku. Padały oczywiście również ostrzejsze określenia. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 

Støvsamlere

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Har du et trygt barnerom?Gå inn på www.lhl.no/stovsamlere for å lære mer om hvordan du gjør barnerommet tryggere.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Posted by LHL Astma og allergi on 18 styczeń 2016

 

Støvsamlere

Gir du barna en trygg start på livet?Gå inn på www.lhl.no/stovsamlere for å lære mer om hvordan du gjør barnerommet tryggere.

Posted by LHL Astma og allergi on 20 styczeń 2016

 

Støvsamlere

Sover barnet ditt trygt?Gå inn på https://www.lhl.no/stovsamlere for å lære mer om hvordan du gjør barnerommet tryggere.

Posted by LHL Astma og allergi on 10 styczeń 2016

 

Przeciwko kampanii wypowiedział się nawet  Ervin Kohn, przewodniczący Gminy Wyznaniowej Żydowskiej w Oslo.

Bendik Romstad z agencji Kitchen odpowiedzialnej za kampanię powiedział: For children, stuffed animals can be just as dangerous as the world’s worst despots.

Trzeba przyznać, że dzięki swojej kontrowersyjności kampania osiągnęła niesamowity zasięg. Czy sprawdzi się tutaj powiedzenie: „Nieważne co mówią, byle mówili”? Na to odpowiedzi będą w stanie udzielić jedynie końcowe wyniki akcji. Z pewnością nie zabraknie również opinii, że nie zawsze cel uświęca środki.