Zimowy pandemiczny czas wyjątkowo długich ferii wprowadzonych w związku z zagrożeniem koronawirusem z pewnością nie jest łatwy. Dzieci ponownie zostały pozbawione kontaktu z rówieśnikami (brak wyjazdów na narty, zimowiska, kolonie), co jest dla nich kolejnym niezwykle przykrym doświadczeniem. To na pewno najdłuższe ferie, jakie pamiętają ich rodzice. Ich sytuacja również nie należy do najłatwiejszych. Część z nich pewnie miała nadzieję na krótki odpoczynek i oderwanie się od codzienności. Kulczyk Foundation chce wspierać zarówno rodziców, jak i dzieci w tym czasie, rozumiejąc, że obie strony mogą być tą nietypową sytuacją zwyczajnie zmęczone. Co zatem proponuje? Akcję #MisjaFerie!
Codziennie do 17 stycznia, o 9 rano na stronie Kulczyk Foundation i na profilach w mediach społecznościowych fundacji będzie się pojawiało hasło na dany dzień – artykuł zawierający materiały, inspiracje i aktywności dla rodziców i dzieci. To pomysł na to, na co, mimo wszystkich zewnętrznych ograniczeń, naprawdę możecie sobie pozwolić każdego dnia, aby spędzić czas kreatywnie i aktywnie.
Zobacz również
Co więcej, codziennie po 20 na stronie internetowej i profilach w mediach społecznościowych Kulczyk Foundation znajdziecie dodatkowe, interesujące artykuły i felietony – nie tylko na tematy rodzicielskie – oznaczone hasztagiem #WolnyWieczór.
– Jako ojciec trzech córek, doskonale rozumiem, przed jak ogromnymi wyzwaniami stoją obecnie rodzice. Poza zwykłymi problemami, które przynosiła jak dotąd codzienność, pojawiły się również te związane z pandemią i wyjątkowo długą rozłąką ze stacjonarną nauką, której doświadczają nasze dzieci. Właśnie dlatego stworzyliśmy akcję #MisjaFerie. W jej ramach proponujemy sposoby na poprawę samopoczucia – tak rodziców, jak i dzieci. Zapraszamy do korzystania z nich i wspólnego odliczania do końca tych nietypowych, wyjątkowo długich ferii – mówi Przemysław Pohrybieniuk, dyrektor zarządzający Kulczyk Foundation.
Jak dotąd, w ramach akcji #MisjaFerie opublikowaliśmy następujące teksty:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
-
Dlaczego warto marzyć i o czym marzą dzieci?
Słuchaj podcastu NowyMarketing