Miss Śmiłowic: Bracia Sadownicy wybierają najpiękniejsze nieidealne jabłko

Miss Śmiłowic: Bracia Sadownicy wybierają najpiękniejsze nieidealne jabłko
Bracia Sadownicy organizują na Instagramie galę Miss Śmiłowic, której bohaterkami są jabłka – nieidealne w „stockowych” kanonach, za to prawdziwe, naturalne i piękne.
O autorze
1 min czytania 2025-11-07

W sadzie Braci Sadowników każde jabłko jest wyjątkowe, nawet to krzywe czy z przebarwieniami na skórce. Marka przypomina, że natura rzadko bywa idealna, regularna i powtarzalna – i właśnie w tym tkwi jej urok.

W ramach kampanii powstała dedykowana sesja zdjęciowa „kandydatek”, w której
niedoskonałość gra pierwsze skrzypce: piegi, przebarwienia i nieregularne kształty zostały pokazane jak biżuteria natury. Każda kandydatka ma własną, w pełni naturalną scenografię, która podkreśla jej „osobowość”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na Instagramie marki można głosować na swoje faworytki do 23 listopada. Finałem akcji będzie kalendarz na kolejny rok, zawierający zdjęcia 12 pięknych jabłek.

Za strategię, ideę i kreację odpowiada Kierunek Kreatywny. Sesję fotograficzną zrealizowało KUL KUL STUDIO. W kampanii nie użyto AI.

PS Mniej znaczy więcej. Bracia Sadownicy w kampanii OOH „Z owoców, nie z koncentratu” stawiają na siłę słów