Naturalną konsekwencją rozwoju marki było nawiązanie współpracy z zewnętrznym dystrybutorem, dzięki któremu nasze stroje kąpielowe zwiększą swoją widoczność na arenie międzynarodowej. Od początku działalności spotykamy się ze sporym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem naszych produktów wśród polskich i zagranicznych klientek. Chcieliśmy umożliwić kobietom lepszy dostęp do nich na rodzimych rynkach, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z najlepszym na rynku dystrybutorem produktów z tej kategorii – Ammalfi Fashion – mówi Anna Rollmann, CEO marki Mission Swim.
Ammalfi Fashion od ponad dekady wspiera rozwój zagranicznych marek modowych z segmentu premium i luxury w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem regionu CEE, w tym Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii. Eksperci firmy specjalizują się w dystrybucji i rozwoju sieci sprzedaży marek m.in. z kategorii swimwear, sleepwear, homewear i lingerie.
Zobacz również
Do portfolio marek dystrybuowanych przez firmę należą m.in. DKNY, Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Kate Spade, The Kooples, Frankies Bikinis, Cosabella, LIVY, a także uwielbiana przez światowe gwiazdy marka mody plażowej Melissa Odabash – okrzyknięta przez brytyjską edycję Vogue „Ferrari w świecie bikini”, której stroje noszą takie gwiazdy jak Rihanna, Kate Moss, czy Kim Kardashian. Teraz Ammalfi będzie reprezentowało także markę Ewy Chodakowskiej.
Foto: Marlena Bielinska / Move
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Od wielu lat mamy przyjemność reprezentować na polskim i na zagranicznych rynkach marki premium, które cieszą się zaufaniem na całym świecie. Mission Swim to polska marka, która spełnia najwyższe standardy w swojej kategorii. Wyjątkowy design, dbałość o jakość materiałów i o każdy detal, a przede wszystkim – niezwykłe zrozumienie kobiecych potrzeb – to powody, dla których jesteśmy pewni, że Mission Swim podbije serca jeszcze wielu kobiet nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. – mówi Agata Olszewska, Co-Owner Ammalfi Fashion.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jest to pierwsza marka polska, którą Ammalfi będzie reprezentować nie tylko w kraju, ale także za granicą. Cieszymy się też, że nasze portfolio zasila marka, której nadrzędną misją jest odpowiedzialność społeczna – zarówno wsparcie potrzebujących kobiet jak i tworzenie zgodnie z praktykami mody etycznej. – dodaje Paulina Zawadzka, Co-Owner Ammalfi Fashion.
Dla Mission Swoim nawiązanie współpracy z zewnętrznym, doświadczonym dystrybutorem marek premium to sposób na zwiększenie sprzedaży i jeszcze szerszą prezentację produktów pośród kobiet z całego świata. Przy wsparciu Ammalfi Fashion marka Ewy Chodakowskiej jeszcze tego lata pojawi się w sklepach partnerskich firmy w całej Polsce, a także szerzej dotrze, również stacjonarnie, do kobiet m.in. w Chorwacji, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie i Estonii.
Mission Swim tworzone jest przez kobiety i dla kobiet, w odpowiedzi na ich potrzeby. Nazwa nawiązuje do realizowanej misji – dostarczenie kobietom najlepszych produktów, które nie tylko podkreślą ich piękno, ale będą także pomagały szerzyć dobro. Regularnie część z zysku przekazywana jest na wsparcie potrzebujących kobiet. Każdy kolejny krok rozwojowy dla marki to także większy zakres pomocy. Dlatego też nawiązanie współpracy z takim partnerem jak Ammalfi cieszy nas podwójnie – dodaje Ewa Chodakowska, współtwórczyni marki.