W ramach wieloletniej współpracy z firmą Kaufland influencerka niejednokrotnie występowała w roli kulinarnego autorytetu. Beata Śniechowska była m.in. gościem specjalnym 8. odcinka tegorocznej edycji MasterChef Junior, którego sieć jest głównym sponsorem. Dzięki jej cennym wskazówkom młodzi i utalentowani kucharze nauczyli się, jak przygotować idealnego steka z kalafiora.
Codzienne wydania Dzień Dobry TVN w ubiegłym roku przyciągały przed ekrany średnio 430 tys. osób. Istotny element każdego programu stanowi segment kulinarny, podczas którego cenieni szefowie kuchni przyrządzają swoje popisowe dania i opowiadają o nich prowadzącym. Widzowie przyglądają im się z dużym zainteresowaniem, chętnie czerpiąc inspiracje do kuchennych eksperymentów. Według najnowszych badań nawet niespełna 50% Polaków przygotowuje dania zauważone wcześniej w telewizji lub mediach społecznościowych.
Zobacz również
Beata Śniechowska skorzysta z produktów najwyższej jakości, w tym artykułów marki własnej Kaufland K-Bio. Podczas trwającej kilka godzin wizyty w studiu zaserwuje grillowane żeberka w glazurze barbecue, kurczaka w mleku kokosowym z pastą curry, a także hummus z grillowanymi szparagami i salsą pomidorową. Autorka receptur zapewnia, że każdy poradzi sobie z samodzielnym przygotowaniem jej dań, a ze względu na niecodzienny sznyt pozwolą one zaskoczyć domowników.