Właśnie uruchomiona została oficjalna strona imprezy www.zlotmitsubishi.pl. Na Zlocie obecni będą m.in. Anna Cieślak i Maciej Stuhr, aktorzy będący ambasadorami marki Mitsubishi w Polsce. IMAGINE zajmie się promocją Zlotu w internecie, jest także odpowiedzialna za przygotowanie materiałów BTL.
II Zlot Mitsubishi jest imprezą turystyczno-sportową adresowaną do fanów i entuzjastów japońskiego designu, a przy tym właścicieli samochodów tej marki.
Zobacz również
Marka celebruje w tym roku setną rocznicę wyprodukowania pierwszego modelu Mitsubishi, a Zlot jest częścią świętowania tej ważnej daty. Jednym z głównych celów imprezy, obok integracji i promowania turystyki samochodowej jest przybliżenie uczestnikom japońskiej kultury i korzeni firmy. Fani marki spotkają się po raz drugi, by wspólnie spędzić weekend i odkryć urokliwe tereny Polski. Nie zabraknie oczywiście sportowej rywalizacji, z jakiej słynie marka spod znaku Trzech Diamentów.
Mitsubishi Motors to marka z tradycjami motoryzacyjnymi w dziedzinie samochodów sportowych jak i terenowych, dlatego trasy Zlotu zostały przygotowane zarówno dla szybkich, jak i terenowych modeli marki. Każda z załóg będzie miała możliwość wyboru jednej z czterech tras, różniących się charakterem, nawierzchnią, zadaniami i poziomem trudności. Dla miłośników szybkiej jazdy – trasa sportowa z pomiarem prędkości i próbami na nawierzchni szutrowej. Dla amatorów podróżowania – trasa turystyczna z wieloma ciekawymi zadaniami logicznymi oraz ze zwiedzaniem interesujących obiektów i wyszukiwaniem fotopunktów. Dla właścicieli SUV-ów – trasa terenowo-turystyczna, na której sprawdzą swoje umiejętności jazdy po różnych nawierzchniach i odnajdą fotopunkty zwiedzając lokalne zabytki. A dla fanów jazdy off-road – trasa terenowa, w której do pokonania prób terenowych na luźnych nawierzchniach potrzebne będą dodatkowe elementy wyposażenia. Wielką atrakcją będzie Miasteczko 4×4 i piknik japoński, a także możliwość przetestowania wyjątkowych modeli Mitsubishi – L200 Monster i Pajero Adventure na emocjonującym torze off-road w prawdziwym terenie.
Impreza odbędzie się 26-28 maja w malowniczej okolicy Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Załogi wszystkich tras będą startować i kończyć rywalizację w Hotelu Villa Verde w Zawierciu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Agencja IMAGINE rozpoczęła współpracę z Mitsubishi wygrywając w 2013 przetarg na obsługę digital tego marketera. W projekcie związanym z II Zlotem Mitsubishi IMAGINE odpowiedzialna jest za przygotowanie materiałów reklamowo-promocyjnych na potrzeby internetu oraz materiałów BTL. Agencja zaprojektowała m.in. logo Zlotu, plakaty i ulotki, przygotowała serwis www.zlotmitsubishi.pl, jak również linię kreatywną, która będzie wykorzystywana do promowania wydarzenia w kampanii internetowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing