Mitsubishi Polska powierza Maciejowi Kaweckiemu rolę ambasadora marki

Wykładowca, doktor nauk prawnych, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, Maciej Kawecki, został nowym ambasadorem marki Mitsubishi Motors w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2023-04-07

Maciej Kawecki odebrał kluczyki do najnowszego modelu hybrydowego Mitsubishi ASX 1.6 HEV w wersji INTENSE, która w Polsce dostępny jest z pakietami wyposażenia dodatkowego STYLE, COLD i NAVI. Samochód z czerwonym metalicznym lakierem i czarnym dachem należy do drugiej generacji modelu, dostępnej od marca w polskich salonach, która została opracowana z myślą o europejskich kierowcach i ich specyficznych potrzebach.

– Podoba mi się dynamiczna sylwetka tego auta – fajnie wygląda napis Mitsubishi z tyłu i ledowe, nowoczesne światła – mówi Maciej Kawecki.

– Wewnątrz mamy naprawdę dużo miejsca! Doceniam wysoką jakość materiałów, a jako entuzjasta nowinek technologicznych od razu zwracam uwagę na wyświetlacze – ich wygląd, funkcjonalność, możliwości, jakie dają. Mogę bezprzewodowo połączyć swój telefon z autem, a duży wyświetlacz pokaże dane z mego smartfona. Sterowanie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze. Dla mnie najważniejszy nie jest cel podróży, tylko atmosfera, towarzystwo w którym podróżuję, auto to także nasz towarzysz, więc fajnie, jeśli się nawzajem lubimy – dodaje.

Doktor Maciej Kawecki jest znany szerzej ze swojej działalności popularyzującej nowe technologie oraz polskich wynalazców, naukowców i twórców startup-ów, między innymi na swoich – odwiedzanych przez setki tysięcy użytkowników – profilach społecznościowych – m.in. Linkedin, a także w środowym cyklu w programie Dzień Dobry TVN oraz w programie „Technicznie Rzecz Biorąc” redakcji Onetu i Komputer Świata. Nowy ambasador marki Mitsubishi Motors jest prezesem Instytutu im. Stanisława Lema, od sierpnia 2019 piastuje funkcję dziekana w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie, a od 2021 pełni funkcję prorektora tej uczelni ds. innowacji. Ma w swoim dossier liczne publikacje dotyczące bezpieczeństwa i przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dotyczy przetwarzanie ich danych. Publikacje te były pokłosiem zarówno jego studiów doktorskich, pracy w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych podczas wprowadzania w Polsce unijnej reformy ochrony danych osobowych (RODO) oraz pracy w Ministerstwie Cyfryzacji jako koordynatora wdrożenia nowej ustawy o ochronie danych i przepisów wprowadzających, które zmieniły ponad sto polskich aktów prawnych. Jego wkład został doceniony licznymi nagrodami i tytułami, m.in.: znalazł się wśród prawników Liderów Jutra, a także dwukrotnie w rankingu „50 najbardziej wpływowych prawników w Polsce” Dziennika Gazety Prawnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj