Za każdą wąsatą fotografię TNT przekaże 10 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie. Ambasadorem tegorocznej edycji jest raper Miuosh.
Wąstopad w TNT nawiązuje do ogólnoświatowej akcji Movember, w której w listopadzie mężczyźni zapuszczają symbolicznego wąsa. W tym roku do jej wsparcia stacja zachęca również panie, które mogą dodać sobie sztuczne wąsy w aplikacji znajdującej się na się facebookowym profilu TNT Polska. Za każdą wąsatą fotografię kanał filmowy przeznaczy 10 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie. A wszystko po to, by zwrócić uwagę na problem raka prostaty i zachęcić mężczyzn do wykonywania regularnych badań.
Zobacz również
Kampania „Miej życie pod kontrolą. Badaj się” prowadzona jest w mediach społecznościowych. Na Facebooku dla użytkowników uruchomiono aplikację, na kanale YouTube do wykonywania regularnych badań profilaktycznych zachęca mężczyzn raper Miuosh – tegoroczny ambasador Wąstopadu.
Inicjatywie towarzyszy konkurs na najciekawiej wystylizowanego filmowego wąsa. Zwycięzca nagrody głównej będzie mógł posłuchać Miuosha na żywo na Śląskim Rap Festiwalu.
Zebrane w trakcie trwania kampanii środki zostaną przeznaczone na organizację dnia profilaktyki męskich nowotworów, podczas którego będą prowadzone bezpłatne konsultacje i badania profilaktyczne. – Wąstopad to doskonała okazja do zwiększenia wiedzy na temat męskich nowotworów. Na każdym kroku musimy podkreślać, że rak wcześnie wykryty jest wyleczalny, a badania profilaktyczne mogą uratować życie. Rak jąder wykryty odpowiednio wcześnie jest uleczalny w 100% – wyjaśnia Szymon Chrostowski, prezes Fundacji Wygrajmy Zdrowie, która jest partnerem akcji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Inspiracji do filmowych stylizacji dostarczy w każdy weekend specjalna, listopadowa ramówka TNT. Wąstopad na antenie stacji wspierają wielkie gwiazdy – Danny Glover i Wesley Snipes. W każdy weekend o 21.00 TNT zaprasza na wąstopadowe seanse z ich udziałem. Widzowie będą mogli zobaczyć trylogię Blade, wszystkie części „Zabójczej broni” oraz przepełnione akcją i humorem „Godziny szczytu”. Wąstopad w TNT i związany z nim konkurs trwają od 7 do 30 listopada.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na temat akcji na facebooku TNT Polska oraz na stronie www.tnt-tv.pl.