MIXX Awards 2015: wśród zwycięzców Orange Polska, GONG i Starcom Mediavest Group, nagroda Best In Show dla „Smutnego Autobusu” K2

19 listopada br., już po raz dziewiąty, zostały rozdane nagrody MIXX Awards. W konkursie wyłoniono kampanie digitalowe, których twórcy najlepiej przekuli kreatywne idee w efektywne rozwiązania.
O autorze
1 min czytania 2015-11-20

Najwięcej statuetek otrzymało MEC. Nagrodę Best In Show zdobyła kampania „Smutny Autobus” autorstwa K2 Internet. Marketerem Roku zostało Orange Polska, Agencją Roku: GONG, Domem Mediowym Roku: Starcom Mediavest Group, a tytuł Człowieka Roku zdobyła Barbara Sołtysińska, współwłaścicielka sieci LifeTube.

Jury MIXX Awards wybrało zwycięzców w 13 kategoriach podzielonych na dwa bloki tematyczne: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. „W tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało wiele kampanii na bardzo wysokim poziomie – kreatywnych, odważnych, inspirujących, wykorzystujących nowe narzędzia i przekładających się na realne efekty dla marek. Jury MIXX Awards miało w związku z tym niełatwe zadanie, aby spośród bardzo dobrych kampanii wyłonić te najlepsze. Po raz pierwszy w historii konkursu w jednej z kategorii – Wideo online – zostały przyznane dwie nagrody ex aequo. Tak wysoki poziom kampanii internetowych bardzo nas cieszy i potwierdza, iż marketerzy dostrzegają rosnącą rolę internetu w komunikacji marek, a firmy z branży potrafią tworzyć dla nich kreatywne i efektywne działania”, komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Najwięcej nagród – bo aż pięć – zdobył dom mediowy MEC. Wśród laureatów znaleźli się również: GONG, Lubię to – linked by Isobar, DDB&tribal, K2 Internet, Liquid, MediaCom, MEDIA DDB&tribal, MOSQI.TO, Starcom Mediavest Group, VICE i VML Poland. Nagrodę Best In Show odebrała w konkursie MIXX Awards 2015 agencja K2 Internet, za zrealizowaną dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych kampanię „Smutny Autobus”.

Podczas Gali MIXX Awards rozdane zostały również nagrody w kategoriach oceniających wkład w rozwój rynku marketingu online. Tytuł Marketera Roku zdobyło Orange Polska, Człowiekiem Roku została Barbara Sołtysińska, współwłaścicielka sieci LifeTube, GONG został uhonorowany tytułem Agencji Roku, a Starcom Mediavest Group został Domem Mediowym Roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej prezentujemy pełną listę laureatów IX edycji konkursu. Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy i już dziś zapraszamy na 10., jubileuszową Galę MIXX Awards w 2016 roku!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się