Kampania #BezJaj przypominała o nierównościach w płacach między kobietami a mężczyznami.
Kobiety pracują średnio 68 dni bez wynagrodzenia. Wynika to z różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn, która wynosi 18,5% – zgodnie z danymi publikowanymi przez GUS*.
Zobacz również
– Niejako dopiero 8 marca każdego roku jest dniem pierwszej wypłaty dla kobiet w Polsce – wyjaśnia zamysł twórców kampanii Artur Leśniak, senior strategy planner w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT.
Kampania zrealizowana przez agencję 180heartbeats + JUNG v MATT zdobyła teraz dwie brązowe statuetki w kategoriach Branded Content i Non-Profit/CSR w konkursie Mixx Awards Europe 2020.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
*Raport Głównego Urzędu Statystycznego z 2018 r. p.t. Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce w 2016 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing