Podczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA podpisana została umowa między firmami dotycząca współpracy, dzięki której pomysł lidera branży mleczarskiej w zakresie rozwoju asortymentu o innowacyjne produkty: paluszki serowe w nowej odsłonie – w panierce łagodnej lub pikantnej z linii Bistro Minutka – realizowany jest w kooperacji z firmą CPF Poland S.A.
Grupa MLEKOVITA oraz Grupa SuperDrob, której częścią jest CPF Poland S.A., to firmy o ugruntowanej, wysokiej pozycji rynkowej. MLEKOVITA to lider branży mleczarskiej, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, producent najwyższej jakości produktów mleczarskich o ponad 90-letniej tradycji. GK SuperDrob jest zaś jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, który w ramach spółki CPF Poland rozszerza swoją działalność na projekty inwestycyjne obejmujące m.in. produkcję dań gotowych.
Zobacz również
– Od 1993 roku dostarczamy na rynek produkty drobiowe najwyższej jakości. Ich smak doceniono nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Unii Europejskiej, dokąd eksportujemy niemal połowę naszych produktów. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość i bezpieczeństwo produkcji, które możemy zagwarantować dzięki temu, że całość łańcucha produkcyjnego jest w naszych rękach – mówi César Lipka, prezes CPF Poland S.A. i przewodniczący Rady Nadzorczej SuperDrob S.A.
Strategia rozwoju oparta o dwa filary: tradycję i nowoczesność łączy obie firmy – to właśnie ona znalazła się u podstaw podjętej współpracy.
– Nasz wspólny kapitał stanowi wiedza i doświadczenie, dzięki którym łączymy smaki i receptury cenione przez konsumentów z innowacjami technologicznymi. To pozwala nam nieustannie poszerzać i modyfikować asortyment o nowości dotąd niedostępne na polskim rynku. Współpraca naszych firm, doświadczonych w swoich działaniach i gwarantujących najwyższą jakość oferowanego asortymentu, daje pewność, że do konsumenta trafia produkt o sprawdzonej jakości, powstały z najlepszych składników – podkreśla Dariusz Sapiński, prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Konsumenci chętnie sięgają po nowości oraz cenią ciekawe połączenia smaków. Rosnące oczekiwania w tym zakresie napędzają innowacyjność przemysłu spożywczego i zachęcają producentów do sięgania po nowe rozwiązania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Propozycje produktowe, powstałe dzięki współpracy Grupy MLEKOVITA oraz Grupy SuperDrob , idealnie wpisują się w najnowsze trendy konsumenckie. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się szybkie dania i przekąski – takie, które są smaczne i pożywne, a do tego wygodne w przygotowaniu – mówi Marcin Świąć, prezes Zarządu SuperDrob S.A.
Rosnącemu zainteresowaniu ze strony klientów odpowiada wzrost liczby i zróżnicowania tego typu produktów na sklepowych półkach. To działania niezbędne, by utrzymywać silną markę na rynku.
– Trzeba stale się rozwijać. Dlatego w MLEKOVICIE nieustannie pracujemy nad rozszerzaniem naszego asortymentu, aby móc oferować konsumentom nie tylko kolejne warianty smakowe topowych produktów, ale także nowości produktowe. Jedną z nich są paluszki serowe w panierce łagodnej lub pikantnej z linii Bistro Minutka. To doskonała propozycja na szybką przekąskę serową na ciepło i odpowiedź na potrzeby konsumentów, poszukujących produktów, które można przygotować w przysłowiową „minutkę” – mówi Dariusz Sapiński, prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.
Linię dań gotowych Bistro Minutka otwierają paluszki serowe w chrupiącej panierce. To produkt mrożony, który można szybko przygotować na patelni, w piekarniku lub we frytkownicy. Paluszki stanowią świetne samodzielne danie lub przekąskę o dowolnej porze dnia. Paluszki serowe można również podawać z sosami lub z warzywami. Produkt dostępny jest w gramaturze 240 g w 2 wariantach smakowych: w panierce łagodnej lub pikantnej. Łatwe i szybkie w przygotowaniu paluszki serowe dzięki złocistej, chrupiącej panierce oraz rozpływającemu się w ustach wnętrzu przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym smakoszom serów.