Miesiąc przygotowań, 2 dni na planie, 4 aktorów i 3 różne pogody, tak w skrócie można przedstawić realizację spotu reklamowego dla polskiego startupu – PayLane – zajmującego się płatnościami online dla SaaS i Ecommerce. „Głównym celem kampanii „Your way” było pokazanie, że PayLane towarzyszy firmie na każdym etapie jej rozwoju. Od startupu do dużej firmy” – opowiada Adrian Chudek, który w jednej osobie łączy bycie reżyserem, operatorem i montażystą.
Koncepcją filmu było pokazanie ewolucji firmy za pomocą płynnych przejść pomiędzy scenami. Co ciekawe, najdłuższa seria przejść, imitująca mastershot trwa aż 17s. Jest to też pierwsza reklama Chudka w pełni zrealizowana w technologii 4k.
Zobacz również
W swojej twórczości szczególnie upodobał sobie startupy. Jednak jak sam mówi, chętnie spróbowałby swoich sił w branży modowej, czy muzycznej. Swoje pierwsze realizacje dla startupów rozpoczął od współpracy z Everytap, a następnie z UXPin, dla którego stworzył w przeciągu roku aż 2 filmy – „You Inspire” oraz „Collaboration”. Oba stworzone na rynek amerykański, o podobnej stylistyce, jednak diametralnie różniące się koncepcją.
Chudkowi nie brak pomysłów. Swoją przygodę z filmem zaczął w wieku 16 lat tworząc filmy krótkometrażowe takie jak „ Oniryzm” nominowany do Allegro Short Film na Festiwalu Filmowym OffPlus Camera 2014. Obecnie tworzy własną markę Chudek Film i przygotowuje się do kolejnych projektów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
fot. Sylwester Ciszek
fot. Sylwester Ciszek
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Sylwester Ciszek