Młody filmowiec z Gdyni tworzy filmy dla startupów – nowy spot dla PayLane

W Trójmieście znany jest ze swojej kreatywnej twórczości i niecodziennego podejścia do produkcji filmowej. Często łamie schematy, a w swoich spotach reklamowych stawia na emocje i storytelling – Adrian Chudek - 23 letni filmowiec z Gdyni, znów zaskoczył nową reklamą, tym razem dla PayLane.
O autorze
1 min czytania 2016-10-07

Miesiąc przygotowań, 2 dni na planie, 4 aktorów i 3 różne pogody, tak w skrócie można przedstawić realizację spotu reklamowego dla polskiego startupu – PayLane – zajmującego się płatnościami online dla SaaS i Ecommerce. „Głównym celem kampanii „Your way” było pokazanie, że PayLane towarzyszy firmie na każdym etapie jej rozwoju. Od startupu do dużej firmy” – opowiada Adrian Chudek, który w jednej osobie łączy bycie reżyserem, operatorem i montażystą.

Koncepcją filmu było pokazanie ewolucji firmy za pomocą płynnych przejść pomiędzy scenami. Co ciekawe, najdłuższa seria przejść, imitująca mastershot trwa aż 17s. Jest to też pierwsza reklama Chudka w pełni zrealizowana w technologii 4k.

W swojej twórczości szczególnie upodobał sobie startupy. Jednak jak sam mówi, chętnie spróbowałby swoich sił w branży modowej, czy muzycznej. Swoje pierwsze realizacje dla startupów rozpoczął od współpracy z Everytap, a następnie z UXPin, dla którego stworzył w przeciągu roku aż 2 filmy – „You Inspire” oraz „Collaboration”. Oba stworzone na rynek amerykański, o podobnej stylistyce, jednak diametralnie różniące się koncepcją.

Chudkowi nie brak pomysłów. Swoją przygodę z filmem zaczął w wieku 16 lat tworząc filmy krótkometrażowe takie jak „ Oniryzm” nominowany do Allegro Short Film na Festiwalu Filmowym OffPlus Camera 2014. Obecnie tworzy własną markę Chudek Film i przygotowuje się do kolejnych projektów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


fot. Sylwester Ciszek


fot. Sylwester Ciszek

Słuchaj podcastu NowyMarketing


fot. Sylwester Ciszek

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się