Najnowsza kampania reklamowa towarzystwa Prudential w przystępny i humorystyczny sposób rozprawia się z mitami dotyczącymi naszej finansowej przyszłości. Ubezpieczyciel kolejny raz uświadamia, że nasze dzieci rosną szybciej, niż może nam się wydawać, a o ich finansowej przyszłości i o wsparciu ich startu w dorosłe życie warto pomyśleć już teraz. Odkładanie tego tematu na później może sprawić, że nie starczy czasu na odłożenie kwoty, wystarczającej by zapewnić swoim pociechom odpowiedni start w dorosłość.
Równie powszechne i fałszywe przekonanie dotyczy możliwości samodzielnego utrzymania się naszych pociech, na przykład po ukończeniu studiów. Wbrew temu co zwykliśmy myśleć, pierwsze lata dorosłego życia to okres, w którym dziecko może potrzebować naszej finansowej pomocy. „Prudential chce w lekki i zabawny, ale jednocześnie dający do myślenia sposób pokazać, że czas płynie szybciej, niż myślimy. Niby wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale raczej niewiele robimy. Chcemy przekonać rodziców, że małym, comiesięcznym wysiłkiem finansowym mogą zabezpieczyć dobry start swojego dziecka w przyszłości i realizację jego najpilniejszych celów.” – powiedział Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential.
Zobacz również
Spoty reklamowe pojawią się zarówno w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i w kanałach tematycznych. Media mix kampanii obejmuje również działania w Internecie, w tym video online, kampanie display i performance oraz działania na profilu Prudential na Facebooku („Prudential – Czas na przyszłość” – drugi najpopularniejszy profil w branży ubezpieczeń według badania Sotrender, luty 2016). Ubezpieczyciel zaplanował również kampanię prasową, w której prezentuje kolejne mity, powielane przez młodych bogów, a związane właśnie z przyszłością finansową dzieci.
Młodzi bogowie i ich pociechy pojawią się także w kinach w całej Polsce oraz w największych stacjach radiowych. Wszystkie działania w ramach kampanii kierują do strony młodzibogowie.pl, na której Prudential rozprawia się z mitami dotyczącymi finansowej przyszłości społeczeństwa. Planowaniem i zakupem mediów dla Prudential zajmuje się dom mediowy SMG Starcom, zaś kreacje przygotowała agencja BBDO Warszawa. Reżyserem spotów reklamowych jest Sebastian Pańczyk; wyprodukował je dom produkcyjny Papaya Films. Autorem grafik-ilustracji mitów związanych z młodymi bogami jest Paweł Jońca.
W kolejnym etapie kampanii zostaną wykorzystane spoty 30”. Kampania potrwa – z przerwami – do wakacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Masz dziecko?To lepiej już dziś zadbaj o to, żeby życie nie spłatało Ci figla… bo takie rzeczy nie tylko w Prima Aprilis!
Opublikowany przez Prudential – Czas na przyszłość na 1 kwietnia 2016