Mniej zobowiązująco i nieformalnie, czyli nowości Pako Lorente

Marka Pako Lorente, po premierze unikatowej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22, a następnie wyjątkowej współpracy z mistrzem UFC Janem Błachowiczem, odsłania kolejne karty, prezentując zaprojektowane nowości. Jak się okazuje, trendsetterzy mogą odetchnąć z ulgą – polski brand posiada jeszcze ki
O autorze
2 min czytania 2021-10-29

Wydarzenia ostatnich miesięcy niewątpliwie redefiniowały współczesne spojrzenie na modę, czyniąc je mniej formalnym i swobodnym. Nie umknęło to uwadze marki Pako Lorente, która sukcesywnie zmieniła swoje oblicze, tworząc zupełnie nową, unikatową estetykę. Jej świetnym przykładem okazała się współpraca z Janem Błachowiczem – mistrzem UFC w wadze półciężkiej, w ramach której w mistrzowskim stylu zaprezentowano kolekcję dla wymagających, współczesnych mężczyzn, którzy nie boją się stawiać na swoim – w życiu i w modzie. Tym razem firma przedstawiła kolejne nowości w ramach linii tradycyjnej oraz Casual Club. Jest nieszablonowo, niezobowiązująco i po prostu inaczej. Jedno pozostaje pewne – Pako Lorente wie, jak obserwować trendy, by być w centrum zainteresowania. Kolejny zresztą raz.

– Postanowiliśmy, że w tym roku będziemy pokazywać odmienione oblicze marki Pako Lorente etapami. Po niewątpliwym sukcesie kolekcji regularnej, w ramach której m.in. zaprezentowaliśmy efekty współpracy z Janem Błachowiczem, odsłaniamy kolejne karty. Uważnie śledzimy trendy, by zaskakiwać swoich odbiorców. Z dumą mogę stwierdzić, że nieustannie zmieniamy się właśnie dla nich – komentuje Natalia Eljaszuk, head of visual communication marki Pako Lorente.

Wśród zaprezentowanych przez markę pozycji możemy odnaleźć m.in. bluzy, golfy oraz proste i uniwersalne t-shirty, które świetnie sprawdzą się do marynarki lub po prostu codziennej kurtki. Skoro o nich mowa – w asortymencie nie zabraknie również niezwykle popularnych w tym sezonie puchówek. Jako alternatywę dla mężczyzn ceniących elegancję marka prezentuje bawełniane płaszcze w kilku wariantach kolorystycznych. Casual Club to z kolei opowieść o modzie nieformalnej. Wśród propozycji znajdziemy sety dresowe w kolorach beżu, granatu i zieleni, która wciąż króluje na wybiegach.

– Propozycje od Casual Club, czyli najmniej formalnej linii Pako Lorente to przede wszystkim luźne zestawienia – bluzy oraz spodnie dresowe w najchętniej wybieranych przez klientów kolorach. Bawimy się modą! Miksujemy elegancję, która dawno już stała się z naszym znakiem rozpoznawczym z niezobowiązującymi propozycjami. Mamy bowiem na uwadze zmianę trendów konsumenckich. Łączymy wygodę i styl w spójną całość, tworząc zupełnie nową estetykę pozornie niewspółgrających produktów. Tylko pozornie… – mówi Izabela Czarzasta, product manager Pako Lorente.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze w ramach kolekcji regularnej, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po codzienne. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadają marce świeżego, nowoczesnego charakteru. Firma dba o to, by w ramach trzech linii każdy mężczyzna odnalazł stylizację, w której poczuje się pewnie i komfortowo. To tu elegancki, niewymuszony styl spotyka się z tym casualowym – idealnym na codzienne stylizacje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 21/22 dostępna jest na stronie pakolorente.com oraz w salonach stacjonarnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się