Mobee Dick i Miquido tworzą EmpikGO

Mobilna ewolucja trwa w najlepsze i nie omija branży wydawniczej. Współpraca sieci Empik z Mobee Dick oraz Miquido właśnie owocuje aplikacją mobilną, dzięki której miłośnicy literatury mogą słuchać audiobooków i czytać e-booki z własnego telefonu czy tabletu.
O autorze
1 min czytania 2017-12-06

Każdy z nich może wybierać z 50 000 tytułów e-booków i 6000 audiobooków, a wśród nich nowości i premier dostępnych na wyłączność tylko w sieci Empik. Nie zapomniano także o specjalnych promocjach.

Aplikacja EmpikGO nie tylko wyróżnia się pod względem wizualnym, ale przede wszystkim jest wpierana pakietem najlepszych technologii mobilnych. Z łatwością można ją dopasować do własnych potrzeb: wybrać tempo czytanego przez lektora tekstu, rozmiar czcionki czy kolor tła, korzystać z zaawansowanego playera, synchronizować biblioteki z empik.com, a także zdecydować się na streaming lub tryb offline. Wkrótce w EmpikGO pojawi się również usługa subskrypcji.

Za strategię, design UI & UX odpowiada Mobee Dick.

DO obowiązków Miquido należy software development na platformy iOS i Android oraz Quality Assurance.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co jest najciekawsze w procesie tworzenia aplikacji EmpikGO?

Monika Mikowska, CEO Mobee Dick: „Czujemy się częścią procesu transformacji cyfrowej w Empiku. Poprzez projekt EmpikGO spółka wpisuje się w trendy na rynku i w pełni wykorzystuje możliwości technologii internetowych. To zresztą naturalny i oczywisty krok w dalszym rozwoju firmy i realizacji przyjętej strategii – sprzedaży książek w dwóch formach (zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej). EmpikGO dzięki sprawnej, szerokozasięgowej promocji, największemu asortymentowi ebooków i audiobooków i przede wszystkim dobremu, prostemu w użyciu narzędziu, jakim jest nasza aplikacja – bardzo szybko może przejąć pałeczkę lidera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Radosław Holewa, CTO Miquido: “Empik to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na Polskim rynku i benchmark dla wielu naśladowców. Dzięki EmpikGO bardzo dobrze pokazuje kierunek, w którym zamierza się rozwijać. W naszym podejściu technologicznym i projektowym w EmpikGO staraliśmy się umożliwić nie tylko mocne wejście na rynek z niezwodnym narzędziem, ale także sprawny rozwój aplikacji w przyszłości. Po zaangażowaniu Empik w promocję aplikacji widzimy, że sieć wiąże z tym produktem bardzo duże nadzieje i rzuca rękawicę graczom już obecnym w tym segmencie rynku. Trzymamy mocno kciuki!”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bezpłatna aplikacja EmpikGO dostępna jest w App Store i Google Play.