Mobiem Polska wzmacnia obsługę klienta. Do agencji dołączają Maciej Wroński i Jarosław Jezuita

Od początku roku agencja marketingu mobilnego Mobiem Polska, należąca do Grupy Interia.pl, sukcesywnie poszerza swój skład kadrowy. Kolejną nową osobą jest Maciej Wroński, który objął stanowisko account managera. Dodatkowo szeregi firmy wzmocnił Jarosław Jezuita jako traffic manager.
O autorze
1 min czytania 2020-03-02

Maciej Wroński przeszedł do Mobiem Polska z działu agencyjnego Grupy Interia.pl, gdzie dotąd pracował w pionie kluczowych klientów. Odpowiadał tam m.in. za budowanie i podtrzymywanie relacji z domami mediowymi, dostawcami oraz klientami korporacyjnymi na rynku usług B2B. Realizował kampanie, a także tworzył oferty, koncepcje, analizy sprzedażowe oraz raporty. W agencji zacznie pracę jako account manager w dziale handlowym.

W zakresie jego obowiązków będzie sprzedaż produktów i usług spółki oraz obsługa kontrahentów, w tym opracowywanie strategii obecności w kanale mobile. Ponadto Maciej Wroński ma koordynować kampanie reklamowe, tworzyć dedykowane oferty handlowe i współtworzyć analizy rynkowe.

Z kolei zatrudnienie Jarosława Jezuity na stanowisku traffic managera ma wzmocnić dział rozwoju produktu. Jego szefem jest Michał Pietruszka, który dołączył do zespołu na początku roku. I to jest kolejny krok na drodze do tworzenia wyspecjalizowanego zespołu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj