Maciej Wroński przeszedł do Mobiem Polska z działu agencyjnego Grupy Interia.pl, gdzie dotąd pracował w pionie kluczowych klientów. Odpowiadał tam m.in. za budowanie i podtrzymywanie relacji z domami mediowymi, dostawcami oraz klientami korporacyjnymi na rynku usług B2B. Realizował kampanie, a także tworzył oferty, koncepcje, analizy sprzedażowe oraz raporty. W agencji zacznie pracę jako account manager w dziale handlowym.
W zakresie jego obowiązków będzie sprzedaż produktów i usług spółki oraz obsługa kontrahentów, w tym opracowywanie strategii obecności w kanale mobile. Ponadto Maciej Wroński ma koordynować kampanie reklamowe, tworzyć dedykowane oferty handlowe i współtworzyć analizy rynkowe.
Zobacz również
Z kolei zatrudnienie Jarosława Jezuity na stanowisku traffic managera ma wzmocnić dział rozwoju produktu. Jego szefem jest Michał Pietruszka, który dołączył do zespołu na początku roku. I to jest kolejny krok na drodze do tworzenia wyspecjalizowanego zespołu.