Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Mobile Vikings Polska zachęca przechodniów do oderwania wzroku od smartfona

Mobile Vikings Polska zachęca przechodniów do oderwania wzroku od smartfona
Jak zachęcić przechodniów do oderwania wzroku od smartfona? Z okazji światowego dnia bez telefonu Mobile Vikings Polska poprzez napisy na chodniku starał się zachęcić Wrocławian do schowania telefonu do kieszeni, wytężenia wzroku i poodkrywania uroków miasta.
O autorze
1 min czytania 2018-07-16

Wrocław, siedziba Mobile Vikings Polska, skrywa przed swoimi mieszkańcami wiele tajemnic jak krasnal Lunatyk, domalowane okno w jednej z kamienic czy balkon, z którego przemawiał podczas wojny Adolf Hitler. Korzystając z techniki milk graffiti umieszczono w okolicach wrocławskiego rynku teksty, w których nakłaniano do uniesienia głowy i odnalezienia opisywanych miejsc.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za akcję odpowiada agencja Publikon.

PS MasterCard: #PricelessTime with MasterCard Capsule

Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? Rozwiązaniem może być MasterCard Capsule, interaktywna kapsuła, która liczy czas spotkania spędzony bez telefonów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Tramwaje Warszawskie: Odłóż smartfon i żyj

Ile razy zdarzyło Wam się obserwować ludzi wpatrzonych w telefony, którzy nie zwracali uwagi na pasy, tory tramwajowe czy inne osoby? W kampanii „Odłóż smartfon i żyj”, której motyw przewodni to zombie, Tramwaje Warszawskie zwracają uwagę na zagrożenia życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się