Mobile Vikings Polska zachęca przechodniów do oderwania wzroku od smartfona

Mobile Vikings Polska zachęca przechodniów do oderwania wzroku od smartfona
Jak zachęcić przechodniów do oderwania wzroku od smartfona? Z okazji światowego dnia bez telefonu Mobile Vikings Polska poprzez napisy na chodniku starał się zachęcić Wrocławian do schowania telefonu do kieszeni, wytężenia wzroku i poodkrywania uroków miasta.
O autorze
1 min czytania 2018-07-16

Wrocław, siedziba Mobile Vikings Polska, skrywa przed swoimi mieszkańcami wiele tajemnic jak krasnal Lunatyk, domalowane okno w jednej z kamienic czy balkon, z którego przemawiał podczas wojny Adolf Hitler. Korzystając z techniki milk graffiti umieszczono w okolicach wrocławskiego rynku teksty, w których nakłaniano do uniesienia głowy i odnalezienia opisywanych miejsc.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za akcję odpowiada agencja Publikon.

PS MasterCard: #PricelessTime with MasterCard Capsule

Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? Rozwiązaniem może być MasterCard Capsule, interaktywna kapsuła, która liczy czas spotkania spędzony bez telefonów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Tramwaje Warszawskie: Odłóż smartfon i żyj

Ile razy zdarzyło Wam się obserwować ludzi wpatrzonych w telefony, którzy nie zwracali uwagi na pasy, tory tramwajowe czy inne osoby? W kampanii „Odłóż smartfon i żyj”, której motyw przewodni to zombie, Tramwaje Warszawskie zwracają uwagę na zagrożenia życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się