Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Mobile Vikings świętuje 10. urodziny… inaczej!

Mobile Vikings świętuje 10. urodziny… inaczej!
Społecznościowy operator komórkowy z Wrocławia świętuje 10 lat, dzieląc się… fuckupami i przypałami. Vikingowie konsekwentnie stawiają na autentyczny przekaz, dlatego, zamiast chwalić się wyłącznie sukcesami, opowiadają o swoich wtopach. Za skumulowane gigabajty rozdają firmowe i społecznościowe artefakty z przeszłości.
O autorze
1 min czytania 2024-02-08

Akcji towarzyszy kampania outdoorowa pt. „10 lat razem”, w której Vikingowie dziękują użytkownikom z rodzinnego miasta i mniejszych miejscowości — za to, że wspólnie tworzą sieć ludzi, nie numerów.

Top wtop na 10. urodziny

Na stronie 10latrazem.pl Vikingowie mogą komentować szczere wyznania pracowników sieci. Od viralowej akcji z manekinem Lulkiem, która skończyła się wezwaniem zastępów straży pożarnej, po zbyt złośliwy post na temat konkurencji. Swoimi wpadkami dzielą się pracownicy wszystkich działów Mobile Vikings.

Operator zachęca, by odpowiedzi pisać zgodnie z zasadą „prosto z mostu”, bo Vikingowie mają do siebie dystans.

Artefakty do nabycia za gigabajty

W sklepie operatora, zwanym jako Viking Store, pojawiła się kolekcja limitowanych artefaktów dostępnych wyłącznie dla Vikingów. Wszystko zgodnie z ideą, jaką kieruje się marka: „Dla swoich wszystko”. Wspomniane artefakty to przedmioty nawiązujące do historycznych momentów sieci Mobile Vikings, a przede wszystkim akcji współtworzonych przez firmę wraz z użytkownikami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Materiały prasowe Mobile Vikings

Skumulowane GB można wymienić na wspomnienia:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • telefon stacjonarny, przez który zostało wykonane pierwsze połączenie z helpdesku do Vikingów,
  • plakat z autografem WaluśKraksaKryzys – pamiątka z festiwalu FALA,
  • budki dla jerzyków – zmajstrowane wspólnie z Vikingami podczas warsztatów,
  • kolorowe hełmy, które Vikingowie nosili podczas gry terenowej zorganizowanej dla użytkowników sieci,
  • archiwalny raport dla zarządu, czyli… użytkowników sieci,
  • rękodzieło przygotowane przez agentkę helpdesku oraz specjalistkę ds. performance marketing.

Wszystkie artefakty dostępne są na stronie akcji: www.10latrazem.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Vikingowie dziękują Vikingom

Z billboardów zamontowanych we Wrocławiu, w Oleśnicy, Lesznie i Chełmie spoglądają pracownicy Mobile Vikings. Każdemu użytkownikowi z osobna dziękują za współtworzenie społeczności, a przekaz dopasowano pod konkretne lokalizacje. Przykład?

fot. Materiały prasowe Mobile Vikings

W Lesznie operator odwołuje się do lokalnego klubu żużlowego, a w Oleśnicy nawiązuje do żyjących dziko królików w centrum miasta. W kampanii outdoorowej eksponowane są też liczby, informujące o tym, ilu Vikingów pochodzi z danego miasta. Sieć Mobile Vikings chce w ten sposób docenić mniejsze załogi swoich użytkowników i pokazać, że nie liczą się masy, tylko każdy Viking z osobna.

fot. Materiały prasowe Mobile Vikings

Wspomniane działania to pierwszy etap świętowania okrągłych urodzin. Już wkrótce, operator zapowiada więcej akcji skierowanych do swoich użytkowników.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Mobile Vikings